Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@09:43:47 GMT

طرح اولیه خودرویی که ضربه‌گیر خارجی دارد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۸۲۵۶

طرح اولیه خودرویی که ضربه‌گیر خارجی دارد

در نمایشگاه اتومبیل توکیو از طرح اولیه خودرویی رونمایی شده که بخش بیرونی آن مملو از ایربگ‌های مختلف است تا تاثیر ناشی از ضربه به خودرو را جذب کنند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، شرکت ژاپنی «Toyoda Gosei» از طرح اولیه خودرویی عجیب رونمایی کرده است. این شرکت در نمایشگاه اتومبیل توکیو از یک خودروی «dent proof» به نام «Flesby II» رونمایی کرده است که بخش خارجی آن مملو از ایربگ‌هایی است که منقبض و منبسط می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این خودروساز، طرح مذکور با استفاده از نوعی لاستیک ساخته می‌شود که شکل آن تعییر می‌کند. پنل‌های بدنه Flesby II با نوعی لاستیک نرم پوشیده شده‌اند که می‌توانند تاثیر ناشی از ضربه به خودرو را جذب کنند.

تاکاشی ایشیکاوا، مدیر عامل شرکت تولید کننده، می‌گوید: «ما در فضای خارجی خودرو از ایربگ استفاده کردیم. بخش‌های خارجی خودرو مانند سپر را به طور کامل محافظت کند».

انقباض و انبساط ایربگ‌های لاستیکی شبیه فرآیند تنفس است. جالب آنکه چراغ‌های ال‌ای‌دی خودرو نیز با همین لاستیک پوشیده شده‌اند. این خودرو هنوز در مرحله طرح اولیه است اما شرکت تولید کننده تخمین می‌زند تا ۲۰۳۰ میلادی ساخته شود.

منبع: مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب