Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره برتری ۵ بر ۲ تیم مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: بازی سختی بود. به‌هرحال  این مسابقه بین تیم‌های اول و دوم جدول برگزار می‌شد و حساسیت خاصی داشت. تأسیسات هم تیم خوب و پُرمهره‌ای است و هفته قبل هم گیتی‌پسند را  شکست داده و قهرمان نیم‌فصل اول شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تأسیساتی‌ها با انگیزه بودند و در شرایط آرمانی قرار داشتند، از آن طرف هم ما مس هستیم و برای این بازی تمرکز کرده بودیم. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و به چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم.

ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون درباره درگیری بازیکنان دو تیم در لحظاتی از بازی، گفت: در فوتسال زمین کوچک است و این برخوردها طبیعی است. به طور کلی هم زیبایی بازی به همین چیزهاست. ضمن اینکه تیم‌های اول و دوم جدول با یکدیگر بازی داشتند و حساسیت بازی روی این اتفاقات تأثیر داشت.

سنگ‌سفیدی در مورد داوری این دیدار هم تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم، اما در مجموع داور به خوبی بازی را کنترل کرد و مشکل خاصی نبود.

«آیا تیم مس می‌تواند صدرنشینی خود را تا هفته پایانی لیگ برتر حفظ کند؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: ما ۱۲ هفته صدر جدول حضور داشتیم، اما در هفته پایانی نیم‌فصل اول تیم تأسیسات قهرمان نیم‌فصل شد. بعد از بازی دیروز جایگاه نخست جدول را دوباره به دست آوردیم و سعی می‌کنیم با تجربه‌ای که به دست آوردیم، این جایگاه را حفظ کنیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در پایان خاطرنشان کرد: من سه سال در تیم تأسیسات حضور داشتم و با این تیم خاطرات خوبی دارم و قهرمان ایران و آسیا شده‌ام. روز گذشته هم مسئولان این باشگاه از من تقدیر کردند. من به این خاطر از مجید حلاجی، مدیرعامل باشگاه تأسیسات و مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد