Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@05:26:11 GMT

فیلم | رفتار غیرانسانی یک مادر با کودک مبتلا به اوتیسمش!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۹۵۷۷

‍‍‍‍‍‍

چند رسانه‌ای > فیلم - ویدئویی جنجالی از زنی که کودک مبتلا به اوتیسمش را در لیورپول انگلیس با طناب به دنبال خود می‌کشد سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

 

Video/Audio Link

61261

 

دانلود کلید واژه‌ها : کودک آزاری - کودکان - انگلیس -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش سایت ورلد میترز، تا کنون ۷۰۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۴۱۵ نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر جان باخته اند. آمریکا با ابتلای ۱۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۱۳۳ نفر و فوت یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۶۹۲ نفر بر اثر کرونا در صدر قرار دارد. در شبانه روز گذشته در آمریکا ۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که بیشترین تلفات ثبت شده کرونا در شبانه روز گذشته در جهان محسوب می‌شود. پس از آمریکا، هند، با ۴۵ میلیون و ۳۲ هزار و ۹۶ مبتلا و مرگ ۵۳۳ هزار ۵۱۳ نفر بر اثر این بیماری در جایگاه دوم آمار مبتلایان قرار دارد. فرانسه آمار ۴۰ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۶۰ مبتلا و ۱۶۷ هزار و ۶۴۲ فوتی بر اثر کرونا را تا کنون ثبت کرده است.
در آلمان ۳۸ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۷۴ مبتلا و ۱۸۲ هزار و ۷۹۷ مرگ ناشی از کرونا ثبت شده است. در برزیل، ۳۸ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۱۰ نفر تا کنون به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۷۱۰ هزار و ۴۲۷ نفر جان باخته اند.
کره جنوبی تا کنون آمار ۳۴ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۸۷۳ مبتلا به کرونا و ۳۵ هزار و ۹۳۴ فوتی بر اثر این بیماری را ثبت کرده است. در ژاپن تا کنون ۳۳ میلیون و ۸۰۳ هزار ۵۷۲ نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۷۴ هزار و ۶۹۴ نفر جان باخته اند.
آمار کرونا در ایتالیا از ابتلای ۲۶ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۱۱ نفر و مرگ ۱۹۶ هزار و ۳۴۸ نفر بر اثر این بیماری حکایت دارد. در انگلیس تا کنون ۲۴ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۹۷۱ نفر به کرونا مبتلا شده و ۲۳۲ هزار و ۱۱۲ نفر بر اثر آن جان باخته اند. در روسیه تا کنون ۲۴ میلیون ۳۳ هزار و ۷۰۳ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ۴۰۲ هزار و ۴۶۴ نفر جان باخته اند.
در اسپانیا تا کنون ۱۳ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۸۱۱ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ۱۲۱ هزار و ۷۶۰ نفر جان باخته اند. آمار کرونا در ایران از ابتلای ۷ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۵۲۷ نفر و فوت ۱۴۶ هزار و ۷۹۹ نفر حکایت دارد.
در مجموع بر اساس آمار ثبت شده، ۳ نفر در شبانه روز گذشته در جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس مرد؟ | واکنش لندن
  • بحران مشکلات روانی در میان کودکان انگلیسی
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • پنج هزار مادر و کودک لرستانی مشمول دریافت سبد تغذیه رایگان هستند
  • زایمان موفق مادر مبتلا به التهاب درون شامه قلب، در مشهد
  • پنج هزار مادر و کودک لرستانی مشمول دریافت سبد تغذیه رایگان
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • فوت مادر و کودک نورآبادی به دلیل گازگرفتگی
  • تفکیک زباله از مبدأ در بوستان‌های شهری آموزش داده شود