Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نسیم شهر گفت:امیدوارم بااستفاده از ظرفیت‌های موجود در نسیم شهر در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شوندی شهردار جدید نسیم شهر در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با تشکر از لطف و بذل محبت شهروندان نسیم شهری نسبت به بازتاب‌های انتصاب وی، بیان داشت: از شهروندان می خواهم تا از نصب هرگونه بنر و درج هرگونه پیام تبریک در اماکن عمومی خودداری نمایند، تا منظر شهر نیز بابنرهای تبریک پوشیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین باتاکید براینکه می بایست از تمام فرصت‌‎های موجود برای بهبود شرایط شهر و خدمت به مردم استفاده کرد، گفت: حتی هزینه‌های مرتبط با انجام این امور نیز علاوه‌بر صرفه‌جویی باید در راه خدمت به مردم شریف و نجیب نسیم شهر استفاده شود.

شوندی در خصوص اینکه نصب پلاکار و پارچه نوشته و سایر آثار نوشتاری در سطح شهر ضروری نمی باشدف بیان داشت: بی‌شک رضایت خداند نیز در کاهش هزینه‌های جانبی و غیرضروری و استفاده آن در بهبود کیفیت خدمت به شهروندان است، چراکه شهروندان نسیم شهر لایق این خدمت هستند.

وی همچنین با آرزوی سلامت، سعادت و دوام توفیقات شهروندان و مسئولین، تصریح کرد: امیدوارم در سایه وحدت و همدلی و با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود در نسیم شهر در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثر و مفیدی برداریم و شهر را با خدمت صادقانه به سمت پیشرفت روز افزون ببریم.

شهردار نسیم شهر  درپایان باتوجه به اینکه صرفه‌جویی تنها در هزینه‌ها نباید باشد، خاطرنشان کرد: باید بدون وقفه و تلف کردن زمان و هزینه همگام و همراه یکدیگر تلاش را برای آبادانی هرچه بیشتر شهر آغاز کنیم، تا در پرتو لطف اللهی نسیم شهر ار به یک شهر نمونه تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌اله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در مراسم تکریم و معارفه شهردار آبیک، اظهار کرد: می‌توان گفت شهر آبیک دروازه ورودی استان قزوین است، با توجه به اهمیت دروازه ورودی هر استان، لازم است مدیریت شهری، معماری، شهرسازی و آبادانی شهر آبیک به گونه ای مدیریت شود که زیبنده استان با فرهنگ قزوین باشد.

وی با اشاره به متن حکم استاندار در انتصاب شهردار جدید افزود: تا زمانی که شهردار بر مدار قانون حرکت کند مورد حمایت مجموعه مدیران ارشد شهرستان و استان قرار می‎‌گیرد، به نیابت از اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام می‌کنم در راستای تامین منافع شهر و شهروندان، در کنار شهردار خواهیم بود.

در این مراسم محسن اسماعیلی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: جایگزینی تفکر مدیریتی بر عمرانی در حوزه مدیریت شهری ضروری است و همه باید به این سمت حرکت کنیم.

اسماعیلی افزود: مدیریت شهری آبیک با مسائل مختلفی روبه‌رو است اما حل مسائل زیست محیطی، ساماندهی ساخت‎وسازهای غیرمجاز، ایجاد تعامل سازنده با راه و شهرسازی استان، ارتقا درجه شهرداری، بازنگری طرح جامع، هوشمندسازی شهری، تمرکز بر توسعه متوازن، برنامه محوری و درآمدزایی توسط مدیریت شهری از اولویت‌های ویژه‌ای است که باید مورد توجه مدیریت شهری آبیک قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات شریعت پناه سرپرست شهرداری آبیک تقدیر و سعید وزیری نژاد به عنوان شهردار آبیک معارفه شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897895

دیگر خبرها

  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
  • پاسخگویی شهردار منطقه یک به شهروندان
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا