Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سازمان «مسیحی ها و یهودی های متحد برای اسرائیل» از شخصیت های ضد اسلامی برای سخنرانی در نشست سالیانه منطقه بوستون دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی « splcenter»،سازمان غیر دولتی حامی رژیم صهیونیستی به نام «مسیحی ها و یهودی های متحد برای اسرائیل» (CJUI) که در ماساچوست واقع شده است، نشست سالیانه ضد اسلامی را با حضور شخصیت های ضد اسلامی فردا (یکشنبه ۲۹ اکتبر مطابق با هفتم آبان) در بوستون برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان غیر دولتی «بریگیت گابریل» رئیس سازمان ضد اسلامی «اقدام برای آمریکا» را برای ادای سخنرانی در این نشست سالیانه به نام « Genesis Awards» دعوت کرده است.

سازمان اقدام برای آمریکا، به خاطر اظهارات ناشی از نفرت علیه مسلمانان آمریکا و تبلیغ تئوری های توطئه ضد اسلامی به عنوان یک تیم ضد اسلامی شناخته شده است.

سازمان «  CJUI» از دیگر شخصیت های ضد اسلامی هم برای حضور در این نشست دعوت شده است.

از سوی دیگر، موسسه جامعه یهودیان روسیه که وظیفه اش حمایت از مهاجران یهودی از اتحاد جماهیر شوروی سابق است، نیز برنامه ای را در اواسط نوامبر برای حضور شخصیت هایی ضد اسلامی تدارک دیده است.

سازمان «آمریکایی ها برای صلح و شکیبایی» یکی از حامیان این برنامه است، این سازمان ضد رهبران اسلامی منطقه بوستون،پایتخت ماساچوست تبلیغات انجام داده است.

سازمان «آمریکایی ها برای صلح و شکیبایی» مدعی شد که  اسلام هراسی یک «مفهوم ساختگی» است.

یکی دیگر از حامیان برنامه ضد اسلامی موسسه جامعه یهودیان روسیه در سال 2016 میلادی هم موسسه «مسیحی ها و یهودی های متحد برای اسرائیل» بود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همگام با سایر جامعه دانشگاهی سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تجمع کردند.

در این تجمع که ظهر دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برپا شد، دانشگاهیان با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از خیزش اخیر در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام، و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا را محکوم کردند.

در این مراسم و اجتماع حمایتی، یکی از اساتید رشته علوم تربیتی این دانشگاه به بیان ابعاد مختلف این جریانات در جهان پرداخت‌.

در ادامه دو تن از دانشجویان با قرائت اشعار حماسی ضمن حمایت از همه دانشجویان آزادی خواه جهان، با سر دادن شعارهایی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و اقدامات همراه با خشونت پلیس آمریکا در برابر این دانشجویان را محکوم نمودند.

در پایان این تجمع، بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به دو زبان انگلیسی و فارسی در حمایت از این خیزش دانشگاهیان آزادی خواه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و پلیس آمریکا در مواجهه با دانشجویان این کشور، قرائت شد.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228932 برچسب‌ها فلسطین آمریکا دانشگاه آزاد اسلامی رژیم صهیونیستی استانی ایسکانیوز غزه کرمانشاه اروپا

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا