Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سناتور جف فلیک جمهوری خواه ضمن اعلام انصراف از نامزدی در انتخابات ۲۰۱۸ به شدت به دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور حمله کرده است؛ قبل از او نیز سناتور جمهوری خواه باب کورکر گفت که دونالد ترامپ باعث خفت آمریکا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

وقتی جمهوری خواهان نیز از ترامپ متنفر می شوند!؛ آقای رئیس جمهور شریک جرم شما نخواهم بود

علی اکبر کدخدایی عضو شورای نگهبان به نقل از خبرگزاری ها نوشته است که سناتور جف فلیک جمهوری خواه ضمن اعلام انصراف از نامزدی در انتخابات ۲۰۱۸ به شدت به دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور حمله کرده است. قبل از او نیز سناتور جمهوری خواه باب کورکر گفت که دونالد ترامپ باعث خفت آمریکا شده است. سناتور جف فلیک از ایالت آریزونا گفت: رفتار بی خردانه، مشمئزکننده و همراه با بی نزاکتی در راس دولت آمریکا خطری برای دمکراسی است. سناتور فلیک پیش از اعلام تصمیم خود در صحن سنا، به روزنامه آریزونا ریپابلیک گفت: احتمالا در حال و هوای فعلی حزب جمهوری خواه جایی برای جمهوری خواهی مثل من وجود ندارد. او در نطق خود در صحن سنا گفت از انتقاد کردن از رئیس جمهور لذت نمی برد اما احساس می کند باید براساس وظیفه و وجدان چنین کند. او گفت: ما هرگز نباید تضعیف مرتب و روزمره معیارها و آرمان های دمکراتیک خود را «عادی» قلمداد کنیم. او گفت از «بی اعتنایی فاحش به حقیقت و راست کرداری، تحریک های بی خردانه، اغلب به دلایل کودکانه و شخصی» افسوس می خورد. او افزود: «من فرزندان و نوه هایی دارم که باید به سوالاتشان پاسخ دهم بنابراین آقای رئیس جمهور شریک جرم شما نخواهم بود».

اجحاف در حق زائران اربعین چرا؟

رضا سراج فعال رسانه‌ای: به بهانه‌های مختلف هزینه‌های زائران اربعین افزایش می‌یابد. آیا زئران اربعین، دارای حقوق شهروندی نیستند؟ پرداخت اجباری حق بیمه، پرداخت اجباری حق هلال احمر، پرداخت حق کارگزاری بازنشستگان حج و زیارت، گران شدن صد درصدی بلیط هواپیما و کرایه اتوبوس، پرداخت اجباری وجه برای پارکینگ در بیابان‌های مرزی، تحمیل هزینه برای دریافت ویزای انفرادی و... آقایانی که برای خبر لغو کنسرت جوگیر شده و دستور پی‌گیری صادر می‌کنند؛ چرا در برابر اجحاف به حقوق زائران اربعین حسینی ناشنوا و نابینا می‌شوند؟! آیا سیر صعودی هزینه‌های زائران برای زیارت اربعین حسینی را نمی‌بینند و نمی‌شنوند؟

تجویز ساخت فیلم هایی مثل سیانور و ماجرای نیمروز در سال

سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عکسی از خودش و سید محمود رضوی تهیه کننده در کانال تلگرامش منتشر کرد و نوشت: صبحانه وگعده با بروبچه هایی مثل رضوی، نوروزی و رمضانی خیلی خوبه! درددل سبک شان می کنه. اگر سید سالی یک فیلم مثل سیانور و ماجرای نیمروز و دوسال یکبار سریالی مثل پرده نشین بسازه شاهکاره!



رابطه ایران و روسیه يك ضرورت است

مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه طی سخنانی در سومین نشست اتحادیه دانشگاه های برتر ایران و روسیه در مسکو با یادآوری اینکه ایده تشکیل اتحادیه دانشگاه های برتر دو کشور از سال 2015 شکل گرفت و اکنون به نهادی ارزشمند برای گسترش همکاری های دانشگاهی تبدیل شده است، گفت که روابط ایران و روسیه اگر در گذشته یک انتخاب بود، اکنون به یک ضرورت تبدیل شده است. ایران و روسیه اکنون مشکلات و تهدیدهای مشترکی در حوزه های مختلف مانند مقابله با تروریسم و افراطی گری، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با یکجانبه گرایی موجود در عرصه بین المللی دارند. مهدی سنایی ايده توسعه پایدار را از دغدغه های مشترک تصمیم گیران دو کشور برشمرد و افزود دانشگاه های دو کشور در این عرصه نقش مهمی به عهده دارند. تعداد دانشجویان ایرانی در روسیه به سرعت رو به افزایش است و این امر در کنار افزایش توریست های ایرانی در روسیه زمینه بسط تعاملات علمی و فرهنگی را فراهم آورده است. سنایی از روسای دانشگاه ها خواست ظرفیت بیشتری برای مبادله استاد و دانشجو فراهم کنند و از مقامات بخش علمی و آموزشی دو کشور تقاضا کرد که با امضای سند شناسایی مدارک تحصیلی دو کشور گامی در تقویت تعاملات دانشگاهی بردارند.


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود. 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از عمر کمِ مدیریتی در مازندران گلایه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران به مسائل مهمی چون نیاز استان به آزادراه ساحلی، عمر اندک مدیریتی در استان، امنیت سرمایه‌گذاری، افزایش صادرات مرکبات، خط قرمزی به نام منابع آبی و انتقاد از مصوبه سد فینسک اشاره شد. 

مراسم معارفه یوسف نوری بیست و پنجمین استاندار مازندران و تکریم از خدمات 29 ماه و 17روزه سید محمود حسینی‌پور، استاندار سابق مازندران امروز سه‌شنبه با حضور احمدی وحیدی وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله محمدباقر لائینی؛ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت، این استان ظرفیت‌های بالایی دارد، گفت: در تعطیلات نوروز و غیره جمعیت استان چند برابر می‌شود و زیر ساخت‌های فعلی پاسخگو نیست.

محمدباقر محمدی لائینی، بیان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز، تجاوز به عرصه‌های ملی، زباله و ترافیک از مشکلات مهم مازندران است، به رئیس جمهور هم گفتم که یک قطار محلی از رامسر تا ساری باید راه‌اندازی شود و این نیاز استان است.

مازندران نیازمند آزادراه ساحلی است

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: یک اتوبان یا آزادراه ساحلی هم کل نوار ساحلی 480 کیلومتری استان را پوشش بدهد که هم بار ترافیک کاهش یابد و هم گردشگری رونق پیدا کند.

وی با انتقاد از عمر کوتاه فعالیت استانداران این استان، گفت: انتظار داشتیم که سید محمود حسینی‌پور تا پایان دولت سیزدهم در مازندران بماند و یک بار دیگر شاهد بنای متزلزل مدیریت استان نباشیم اما طبق روالی که بوده، این بیست و پنجمین استاندار مازندران است و با عمر دو سال یا دو سال و اندی مدیریت تغییر پیدا کرد.

ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری نوعی مبارزه با فساد است 

استاندار سابق مازندران نیز با بیان اینکه گزارشات عملکرد را همه می‌دانند، گفت: برای کسب حلالیت از مردمی که 10 هزار و 400 شهید به نظام اسلامی تقدیم داشتند و دارای جامعه نخبگانی و علما و بزرگان هستند، صحبت می‌کنم.

سید محمود حسینی‌پور افزود: در دو سال و اندی که فعالیت داشتم و رئیس جمهور به من اعتماد کردند هر چه از رییس جمهور خواستیم، دستور دادند و پیگیری شد و بسیاری از گره‌ها را باز کردند.

استاندار سابق مازندران با بیان اینکه خودم را مدیون مردم و نظام اسلامی می‌دانم، افزود: با محبتی که معاون اول رئیس جمهور داشتند، در سنگر جدید خدمت نیز حمایت از امنیت سرمایه‌گذاری را دنبال می‌کنم و یکی از کارهای مهمی که در برنامه دارم؛ ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاری در کشور است.

رئیس دبیرخانه مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان کرد: مبارزه با فساد یعنی اینکه بستری فراهم شود که همه سرمایه‌گذاران بتوانند با امنیت خاطر در کشور سرمایه‌گذاری کنند و در این سنگر با حمایت همه مسئولان تلاش خواهم کرد که نمایندگی مازندران را در سطح ملی دنبال کنم.

حفظ منابع آبی خط قرمز مازندران است

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برای انتخاب آقای نوری صحبتی با مجمع نمایندگان نشد و بعد از انتصاب متوجه شدیم، گفت: به هر حال این اتفاق افتاد و از قبل هم می‌دانستیم با دلایلی که اقای حسینی‌پور اعلام کردند، می‌خواهند از استان بروند و دیر یا زود استاندار جدید معرفی می‌شود.

علی بابایی کارنامی ادامه داد: تصمیم دولت برای ما مهم است، به عنوان ناظر بر عملکرد دولت و از آنجا که آقای نوری را از قبل می‌شناختیم، شب گذشته نشستی را با ایشان داشتیم و امیدواریم نکات برجسته‌ای که در عملکرد دکتر حسینی‌پور بوده دنبال شود.

وی گفت: پسماند، اقتصاد دریا پایه، حفاظت از جنگل، تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز، کاربری‌های غیرمجاز، دیپلماسی اقتصادی، توجه به نخبگان و نرخ بیکاری برای ما مهم است که استاندار سابق به صورت ریشه‌ای درصدد رفع آنها بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با انتقاد از اینکه مازندران با داشتن بزرگترین جامعه نخبگانی کشور یک وزیر در کابینه ندارد، بیان کرد: انتظار و توقع داریم که حداقل در ورزش و جهاد کشاورزی یک وزیر مازندرانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی آقای حسینی‌پور اما کشاورزان مشکلاتی دارند، به طور مثال به دلیل تنش‌های آبی حداقل 3هزار و 500 هکتار اراضی شالیزاری زیر کشت نرفت و در کنار آن واردات بی‌رویه برنج هم یکی از مشکلات است.

بابایی کارنامی گفت: منطقه آزاد مازندران تصویب شد اما نتیجه باید روی سفره مردم بیاید و دولت باید در این زمینه کمک کند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه استاندار مازندران باید اختیارات کامل داشته باشد، تصریح کرد: اقلیم و طبیعت این استان و جمعیت شناور آن با سایر استان‌ها متفاوت است و نتایج عملکرد دولت در آن برای کشور نیز بسیار مهم است.

وی همچنین با اشاره به سفر هیات دولت به سمنان خطاب به وزیر کشور گفت: شنیدیم که دوباره برای سد فینسک مصوبه دادند، این در حالی است که بیش از 60 درصد با کسری منابع آب در مازندران مواجهیم، کشاورزان ما مشکل دارند، خواهش می‌کنیم که موضوع سد فینسک متوقف بشود و به رئیس جمهور بفرمایید که حفظ منابع آب مازندران خط قرمز ماست.

صادرات مرکبات در مازندران افزایش یافت

عضو اتاق ایران و عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران نیز در سخنانی با بیان اینکه به مصداق "لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" باید از زحمات حسینی‌پور و خدمات صادقانه ایشان قدردانی کنیم، گفت: البته ایشان مانند سایر استانداران محدودیت‌هایی هم داشتند که با این وجود تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

عبدالله مهاجر دارابی با اشاره به موانع زیادی که بر سر صادرات مازندران وجود داشت، افزود: پیگیری‌های آقای حسینی‌پور در این زمینه حائز اهمیت است، تلاش کردند و برخی موانع را برداشتند و تصمیمات ایشان حائز اهمیت است.

وی گفت: صادرات پرتقال در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد چندین برابری داشته که با پیگیری مناسبات با کشورهای هدف صادرات از طریق دیپلماسی اقتصادی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان
  • رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا سفر می‌کند
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد