Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان گفت : پليس اصفهان در جايگاه مطلوبي كه هست متوقف نمي شود و با تلاش و استمرار به دنبال تغيير شرايط و رسيدن به سطحي بالاتر است .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "مهدي معصوم بيگي" در جمع هيئت بازرسان اعزامي از ناجا اظهار داشت : انجام 11 هزار و 929 مورد فعاليت در مجموعه پليس اصفهان نشان دهنده تلاش مجاهدانه و شبانه روزي پليس اين استان است ولي نبايد به اين حد اكتفا كنيم و مي بايست به دنبال رسيدن به جايگاه مطلوب تر و سطح بالاتري باشيم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينكه رويكرد كاركنان ناجا مي بايست رويكردي تحولي براي رسيدن به چشم انداز ها و آرمان ها باشد ادامه داد: نتيجه بازرسي به ما كمك مي كند كه هم استمرار و هم نياز به جهش و تحول براي دست يابي به اهداف عالي تر و چشم اندازهاي ترسيمي داشته باشيم .
سردار معصوم بيگي افزود: انجام كارها نيازمند دو عنصر مادي و معنوي است كه عنصر مادي همان تجهيزات و امكانات است ولي عنصري اساسي و مهم تر عنصر معنوي است .
اين مقام انتظامي بيان داشت : عنصر معنوي كه همان انگيزه ، اراده ، شجاعت و جسارت در كار است به عنصر مادي روح مي بخشد و پيش نيازي اساسي است.
وي افزود: مقام معظم رهبري (مدظله العالي) فرمودند"عملكرد ناجا مي تواند موجب آبروي نظام شود " كه اين مهم نشان دهنده جايگاه نيروي انتظامي است و همه كاركنان پليس بايد اين را بدانند كه اگر به اين مهم باور داشته باشيم به شهدا خدمت كرده ايم ، خون شهيدان را پاس داشته ايم و در مسير فرامين فرمانده كل قوا گام برداشته ايم.
اين مقام انتظامي اذعان نمود: نظارت ها به ما كمك مي كند جايگاه خود را بشناسيم ، رضايت مردم را بسنجيم و اگر در جايي اشكال داشتيم بدانيم انحراف كجاست و در راستاي منويات مقام معظم رهبري حركت كنيم .
سردار معصوم بيگي گفت : نتيجه نظارت هر چه باشد خير مطلق است و اگر كار انجام شده نشان دهنده حركت ما در مسير درست است و اگر اشكالي وجود دارد ما را تقويت مي كند كه بتوانيم مسير درست را تشخيص دهيم .
فرمانده انتظامي استان اصفهان اين استان را يك استان انقلابي و شهيد پرور كه در مجموع 23 هزار شهيد و 830 شهيد پليس استان تقديم انقلاب كرده قلمداد كرد و گفت : مسئوليت ما در اين استان دوچندان است و در محيط پيچيده اي فعاليت مي كنيم كه اگر خوب درك شود در ماموريت هايمان موفق عمل خواهيم كرد.
سردار مهدي معصوم بيگي در پايان عملكرد پليس را يك عملكرد گسترده و پيچيده با حوزه هاي ماموريتي مختلف مانند دفاع از ارزش ها ، مبارزه با قاچاق كالا، برخورد با ناهنجاري ها ، موادمخدر ، حوزه ترافيكي و ديگر فعاليت ها دانست و ضمن تقدير از بازرسان اعزامي از ناجا بار ديگر تاكيد كرد ، محيط استان اصفهان يك محيط انقلابي پر تلاطم و پيچيده است كه اگر خوب درك شود مي تواند در ماموريت ها به پليس كمك كند و نظارت ها هم موجب روشن شدن محيط پيراموني ما براي بهتر انجام دادن ماموريت ها مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند

 علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی‌ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقاد‌ها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیاز‌ها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است