Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاله‌های مرتبط: گلکسی نوت ۹ به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز می‌شود سامسونگ: قابلیت‌های گلکسی نوت ۹ مانند S-Pen ارتقا خواهد یافت

سامسونگ پرونده‌ی ثبت پتنت جدیدی به اداره‌ی ثبت مالکیت معنوی محصول در کره‌ی جنوبی فرستاده است. این پتنت در رابطه با استفاده‌ی اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش است؛ اسکنری که حساس به فشار نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع مجددا اذهان عمومی را به این سمت‌وسو برده است که گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ممکن است به این ویژگی مجهز باشند. اما حقیقت این است که به احتمال زیاد گلکسی نوت ۹ از این اسکنر بهره‌مند خواهد شد؛ البته اگر توییت اخیر مدیر اسبق بازاریابی سامسونگ قابل اعتماد باشد.

تعجبی ندارد که سامسونگ بخواهد برنامه‌هایش برای عرضه‌ی سنسور اپتیکال اثر انگشت را در اداره‌ی ثبت مالکیت معنوی به‌طور رسمی ثبت کند. تاکنون این فناوری به درستی کار کرده، اما باعث به وجود آمدن مشکلاتی در صفحه‌نمایش نظیر نمایش داده نشدن یکپارچه‌ی رنگ‌ها شده بود. ظاهرا مدتی طول کشیده است تا سامسونگ به فکر ثبت نوآوری خود بیافتد.

گلکسی نوت ۹ نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی نوت ۸ خواهد بود

شایعات اخیر در خصوص گلکسی نوت ۹ حکایت از این دارند که این گوشی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی نوت ۸ خواهد بود؛ به‌طوری‌که احتمالا استفاده از Infinity Display به قوت خود باقی خواهد بود و سامسونگ روی بهبود خوشایندترین ویژگی این خانواده یعنی S Pen تمرکز خواهد کرد. بی جی کنگ، عضو گروه برنامه‌ریزی ارائه‌ی جهانی محصولات سامسونگ، پیش‌تر در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که نوت ۹ به دوربین پیشرفته‌تری نیز مجهز خواهد شد.

true برچسب ها : Samsung samsung patents true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید

کوهستان آبی یا به انگلیسی بلو مانتین و به چینی لنشان نام برند جدید گریت وال موتورز است که فعلا در زیر مجموعه برند WEY روانه بازار خواهد شد.

بلو مانتین با تاکید بر امکانات رانندگی هوشمند و یک کابین لوکس و فناورانه از راه می‌رسد. در این مطلب سراغ تریم DHT-PHEV یا هوشمند این خودرو می‌رویم.

در کنسول اصلی جلو دو نمایشگر بزرگ یکی برای تنظیمات سرگرمی و دیگری برای سرنشین مشاهده می‌شود. مقابل راننده پشت فرمان نیز یک نمایشگر کوچک‌تر برای اطلاعات کیلومتر جانمایی شده است.

روی سقف و برای سرنشین‌های ردیف دوم و سوم یک نمایشگر تاشو بسیار بزرگ یا بهتر بگوئیم تلویزیون در نظر گرفته شده تا این کابین فضائی متفاوت با دیگر محصولات کلاس خود داشته باشد.

جانمائی صندلی‌ها به ترتیب ۲+۲+۲ است و در کنسول میانی یک یخچال با گنجایش ۶ بطری آب وجود دارد. ادامه کنسول میانی در ردیف دوم صندلی کاپیتانی، نمایشگر دیجیتال با دسترسی تنظیمی را در اختیار سرنشین‌های این قسمت قرار می‌دهد.

در بخش پیشرانه از ساختار هیبرید استفاده شده که ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری توربو با ۱۶۸ اسب بخار در نقش ژنراتور باتری، موتور الکتریکی روی محور عقب با ۲۹۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۱۰ نیوتن متر و موتور الکتریکی ۱۷۴ اسب بخاری با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مرتبط با محور جلو را شامل می‌شود. (تنظیمات تریم تمام چرخ محرک)

در نهایت مجموع خروجی پیشرانه ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۹۹۳ نیوتن متر است.

باتری این ساختار الکتریکی از برند CATL با ظرفیت ۴۴.۵ کیلووات ساعت است. برد الکتریکی خالص ۲۱۵ کیلومتر برای تمامی تریم‌ها و در حالت ترکیبی ۱۳۱۵ کیلومتر گزارش شده است.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ۴.۹ ثانیه و متوسط مصرف سوخت ۶.۷ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی (در زمان فعال بودن انجین ۱.۵ لیتری) گزارش شده است. 

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۱۵۶ میلیمتر در طول، ۱۹۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۰۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز ۳۰۵۰ میلیمتر است. قیمت بلو مانتین تریم تمام چرخ محرک و افزاینده برد حرکتی ۴۲۶۵۰ دلار است.

لنشان بلو مانتین DHT-PHEV

منبع: عصر ایران

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس