Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سردار محسن فتحی زاده با اشاره به اینکه فرآیند عبور زائران از پایانه های مرزی بدون هیچ مشکلی در جریان است، افزود: تلاش داریم در روزهای آینده با ایجاد ظرفیت های بیشتر آماده پذیرایی از زائران باشیم.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ مشکل امنیتی و انتظامی را شاهد نبوده ایم، گفت: بعضا مشاهده شده عده ای به امید اینکه در مرزها ویزا صادر می شود، به شهرهای مرزی مراجعه کرده اند ولی به شهرهای عقب تر بازگردانده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فتحی زاده ضمن تاکید بر اینکه امکان صدور ویزا و گذرنامه در شهرهای مرزی وجود ندارد، افزود: زائران قبل از سفر این مدارک را آماده کنند که در مرزها دچار مشکل نشوند.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین افزود: زائران در صورت رانندگی به سمت شهرهای مرزی دقت لازم را انجام دهند و خودروی خود را حتما در پارکینگ های مجاز قرار دهند.

سردار فتحی زاده بیان داشت: زائران در هنگام عبور از مرز مراعات سایر هموطنان را انجام دهند و با مسئولان مستقر در مرز همکاری کنند و در داخل کشور عراق نیز مراقبت های لازم را نسبت به مدارک هویتی خود داشته باشند.

وی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در کنسولگری های ایران در خاک عراق در صورت بروز مشکلاتی در زمینه گم شدن گذرنامه گفت: پست های بازرسی و گشت های امنیتی را در مسیرها و شهرهای موجود در راه های مواصلاتی به مرزها افزایش داده ایم.

سردار فتحی زاده افزود: ماموران راهور ناجا و ماموران رانندگی بیش از پیش در راه ها مستقر هستند و نیروها در پایانه های مرزی تقویت شده اند تا خدمتگذار شایسته ای به زوار باشند.

وی خاطرنشان کرد: مراقبت های امنیتی باید همگانی باشد و همه عزیزان در هر مسیری که سفر می کنند باید دارای هوشیاری امنیتی باشند و در صورت برخورد به هر موضوع مشکوک به مامورین ما مراجعه کرده و یا با سامانه های ارتباطی نیروی انتظامی تماس بگیرند.

سردار فتحی زاده گفت: زائران اربعین در داخل کشور عراق نیز اگر به موضوعی برخورد کردند، به نمایندگان جمهوری اسلامی یا مسئولین موکب ها مستقر در عراق یا پلیس این کشور گزارش کنند.

true برچسب ها : اربعین 96 پیاده روی اربعین ستاد اربعین کشور محسن فتحی زاده true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق

آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی هر چه زود‌تر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است