Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر دارابی معاون امور استان های رسانه ملی بر ضرورت بررسی اعتبار لازم برای پوشش کامل شبکه سبلان در استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل , معاون امور استان های رسانه ملی در جلسه شورای معاونین و مدیران صداوسیمای مرکز اردبیل بر ضرورت بررسی اعتبار لازم برای پوشش کامل شبکه سبلان در استان تاکید کرد و گفت: در صورت مساعدت اعتباری 50 درصدی استان و تامین منابع مالی از مرکز امیدوارم دهه فجر امسال یا سال آینده  شاهد رفع این مشکل در استان اردبیل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر دارابی با تاکید بر رسالت مهم رسانه به ویژه در استان های مرزی اظهار داشت: کشور همسایه مسئله مهمی است و بخش برون مرزی صداوسیمای مرکز اردبیل باید تقویت شود که ما هم کمک می کنیم.
وی توجه و تمرکز بر مزیت های استانی از جمله زبان محلی را از دیگر لازمه های موفقیت شبکه های محلی از جمله شبکه سبلان عنوان کرد و گفت: یکی از مباحث مهم , ارتباط شبکه های محلی با مسئولان ، مقامات ، دانشگاه ها و مراکز علمی ، دینی و استفاده از ظرفیت های استان است.

در ادامه این جلسه ملا احمدی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز اردبیل نیز با تاکید بر ضرورت توجه بر محتوا در صداوسیما، کار در رسانه را کار جمعی و مشارکت خرد ها دانست و افزود: با توکل برخدا و با ایجاد مشارکت گسترده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و همه کسانی که بتوانند در پیشبرد اهداف کمک حال رسانه باشند استفاده خواهیم کرد.
در این جلسه همچنین مددی مدیرکل اسبق صداوسیمای مرکز اردبیل نیز ضمن آرزوی موفقیت برا آقای ملا احمدی اظهار داشت: برخی از مشکلات ساختاری از جمله کم بود نیروی انسانی، کم بود و فرسودگی تجهیزات و مهتر از همه مشکلات مالی از مهمترین موانع محقق نشدن کامل اهداف پیش بینی شده بود که امیدوارم با تلاش های آقای ملا احمدی شبکه سبلان به جایگاه واقعی و در شان خود برسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۱۱۰ هزار ماموریت توسط اورژانس لرستان

محسن آدینه‌وند در خصوص آمار اورژانس لرستان در بازه ۱ فروردین ۱۴۰۲ تا ۱ فروردین ۱۴۰۳، اظهار کرد: طی این بازه زمانی کل تماس‌ها ۴۵۴۹۷۷ تماس با اورژانس استان برقرار شده است.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد تماس منجر به انتقال ۶۵ هزار و ۴۴۷ بیمار شده که ۱۱ هزار و ۲۲۶ مورد آنها در محل درمان شدند.
رئیس اورژانس لرستان با اشاره به انجام ۷۹ هزار و ۲۷ ماموریت شهری، تصریح کرد: همچنین ۳۴ هزار و ۲۳۶ ماموریت جاده‌ای و ۴۶۳ مورد نیز ماموریت هوایی انجام گرفته است.
آدینه‌وند تعداد ماموریت‌های تصادفی را ۱۹۶۲۱ و غیر تصادفی را ۹۳۶۴۲ مورد عنوان کرد.
وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته ۳۷۴ مورد مسمومیت با مونوکسید کربن به اورژانس لرستان گزارش شد، افزود: در بازه زمانی یکسال اخیر احیا موفق ۱۲۵ نفر و زایمان موفق ۲۳ مورد صورت گرفته است.
رئیس اورژانس لرستان خاطرنشان کرد: تعداد بیماری قلبی ۵۱۵۸ و بیماری تنفسی ۲۹۶۴ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار ماموریت توسط اورژانس لرستان
  • اعتراف رسانه عبری زبان: اسرائیل به انزوای کامل نزدیک می‌شود
  • حماس: نتانیاهو مسئول کامل شکست مذاکرات است
  • «قاتلین ماه کامل» در « رود سرخ سرخ»
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند/ پرواز بادکنک آرزوها در اردبیل