Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: سوداگران مرگ با بیش از یک کیلوگرم شیشه، سارق زورگیر و موبایل قاپ و 2 زن سارق در ایستگاه مترو دستگیر شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با اشاره به دستگیری 2 توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در محدوده شرق تهران گفت: از این متهمان که در حال خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شدند، بیش از یک کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ضرغام امیری افزود: در پس عملیات های انجام شده از سوی ماموران کلانتری 126 و شناسایی و دستگیری تعدادی از فروشندگان مواد مخدر و اعتراف آنها به همدستی با تعدادی سوداگر مرگ، پرونده ویژه ای در این خصوص تشکیل و تیم های عملیاتی و تجسس کلانتری با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بررسی های خود را آغاز کردند.
رئیس کلانتری 126 تهرانپارس گفت: طی بررسی ها و تحقیقات شبانه روزی مشخص شد که 2 تن از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در شرق تهران همچنان به فعالیت مجرمانه خود در محدوده های فلکه اول و دوم تهرانپارس ادامه می دهند و این امر باعث شد که تمرکز ماموران بر شناسایی و دستگیری این متهمان بیشتر شود.
سرهنگ امیری افزود: در نهایت پس از چند شبانه روز کار عملیاتی و پایش اطلاعات به دست آمده پاتوق این متهمان که یک کافی شاپ در تهرانپارس بود، شناسایی شد و زمانی که این متهمان قصد جابه جایی مواد مخدر در این کافی شاپ را داشتند، ماموران وارد عمل شده و هر 2 متهم را دستگیر کردند.
رئیس کلانتری 126 تهرانپارس اظهار کرد: متهمان که مواد مخدر را داخل یک کوله پشتی حمل می کرده و سعی در جابجایی آن داشتند، در حالی که از سرعت عمل پلیس شوکه شده بودند به ناچار تسلیم شده و در بازجویی اولیه که در محل صورت گرفت، مشخص شد که یکی از این متهمان فروشنده حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر جدید گل و دیگری فروشنده مواد مخدر شیشه است و داخل کوله پشتی مذکور نیز یک کیلو و 50 گرم شیشه وجود دارد.
وی گفت: بعد از دستگیری هر 2متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر صنعتی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

*دستگیری سارق زورگیر به همراه اسلحه قلابی در کمتر از 2 ساعت
رئیس کلانتری 102 پاسداران با اعلام خبر دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده اختیاریه گفت: این متهم با تهدید سلاح قلابی از یک زن، تلفن همراه و خودرو سواری اش را سرقت کرد اما ساعتی بعد دستگیر شد.
سرهنگ رضا صادقی پور افزود: با تماس یکی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام خبر زورگیری و سرقت بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 102 پاسداران در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.
وی گفت: بنا بر اظهارات مالباخته، زمانی که وی قصد خروج از پارکینگ خانه را داشته فردی به ظاهر مسافر به وی نزدیک شده و از او درخواست کرده برای انجام کاری تلفن همراهش را به وی بدهد تا چند تماس بگیرد، او نیز تلفن همراه خود را داده اما در همین زمان فرد مذکور علاوه بر اینکه از پس دادن تلفن همراه خودداری کرده با تهدید سلاح سرد خودرو و تلفن همراه وی را ربوده است.
رئیس کلانتری 102 پاسداران افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مشخصات خودرو در اختیار ماموران گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص آغاز شد که در نهایت طی مدتی کمتر از 2ساعت خودرو مسروقه در محدوده میدان هروی شناسایی شد و دقایقی بعد نیز متهم که داخل یک مغازه قصد فروش تلفن همراه مسروقه را داشت شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ صادقی پور اظهار کرد: در بازرسی بدنی انجام شده از متهم یک قبضه سلاح گرم قلابی کشف شد و متهم که «ف» نام داشت به همراه خودرو و تلفن همراه شاکی به کلانتری منتقل شد.
وی گفت: متهم در بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف و علت سرقت را بیکاری عنوان کرد و در نهایت پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در خصوص سرقت های احتمالی دیگر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

*دستگیری قاچاقچیان کالا با بیش از یکصد جفت کفش قاچاق
رئیس کلانتری 210 پایانه شرق تهران با اعلام خبر دستگیری 2 قاچاقچی کالا در پایانه شرق تهران گفت: در بازرسی های انجام شده از انبار این متهمان 119 جفت کفش ورزشی برند خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
سروان جواد قربان زاده افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران این کلانتری مشخص شد که به تازگی یک محموله کالای قاچاق از سوی 2متهم در یکی از انبارهای پایانه شرق تهران قاچاق و دپو شده که بر این اساس تحقیقات میدانی ماموران آغاز شد.
وی اظهار کرد: در بررسی های انجام شده، 2 متهم که یکی از آنان انباردار و دیگری حمل کننده کالای قاچاق بود، شناسایی شده و روز گذشته در فرصتی مناسب هر 2 نفر هنگام تخلیه و انتقال اموال قاچاق به انبار دستگیر شدند.
سروان قربان زاده گفت: در ادامه انبار مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن 119 جفت کفش ورزشی قاچاق (برند خارجی) بدون بارنامه و اسناد معتبر کشف و پرونده متشکله در اختیار اداره قاچاق کالای پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

*فرار با لاستیک پنجر هم به سارق لوازم خودرو کمکی نکرد
رئیس کلانتری 154 چیتگر با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده جاده قدیم تهران – کرج گفت: این متهم سعی داشت با لاستیک پنچر خودرو از دست ماموران فرار کند اما موفق نشد.
سرهنگ حبیب آقایی افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو و شکایت شهروندان در این خصوص تیمی عملیاتی و اطلاعاتی تشکیل و بررسی ها در این خصوص آغاز شد.
وی گفت: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سارق حرفه ای با تغییر ارکان اصلی خودرو سواری خود اقدام به سرقت لوازم خودرو در محدوده های ایران خودرو و جاده قدیم تهران – کرج می کند که متعاقبا تیم های انتظامی ضمن گشت زنی در نقاط آلوده و محل های سرقت، موفق شدند این متهم را هنگام تردد و پرسه زنی با خودرو سواری اش مشاهده کرده و تعقیب کنند.
سرهنگ آقایی افزود: متهم که حضور خودرو پلیس را متوجه شده بود پا به فرار گذاشت و ماموران به وی دستور توقف دادند اما وی علی رغم شنیدن دستور پلیس به فرار خود ادامه داد که در نهایت ماموران انتظامی با رعایت قوانین به کارگیری سلاح به لاستیک های خودرو شلیک کردند اما با این وجود متهم به فرار خود با لاستیک پنچر ادامه داد تا اینکه در نهایت پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز خودرو متهم متوقف و وی بازداشت شد.
رئیس کلانتری 154 چیتگر اظهار کرد: با انتقال متهم به کلانتری، بازجویی از وی آغاز شد و متهم در اعتراف های خود به سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کرد.
وی گفت: در بازرسی از داخل خودرو سواری متهم که پلاک آن را تغییر داده بود، پنج دستگاه پخش خودرو، ساب، اسپیکر، باکس استوانه ای، لوازم دکوری مبلی، مدارک شناسایی، کارت های بانکی و 2دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی لوازم شخصی زنانه کشف شد.
سرهنگ آقایی افزود: متعاقبا تعدادی از مالکان اموال مسروقه شناسایی شده پس از دعوت به کلانتری اموالشان به آنان بازپس داده شد و متهم نیز پس از تکمیل پرونده به همراه شکایت مالباختگان به دادسرا منتقل شد.

*متهم به حبس ابد در ایام مرخصی نیز دست به سرقت زد
فرمانده یگان انتظامی متروی تهران با اعلام دستگیری 2زن سارق در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) گفت: یکی از این متهمان در ایام مرخصی از زندان اقدام به سرقت می کرد.
سرهنگ راقی افزود: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت های انجام شده از سوی 2 زن در ایستگاه متروی مذکور، تیمی از ماموران این یگان پس از آموزش های لازم به گشت زنی نامحسوس در محوطه ایستگاه پرداختند تا اینکه در نهایت پس از بررسی های انجام شده موفق به شناسایی 2 زن سارق شدند.
وی گفت: با شناسایی متهمان بلافاصله در یک اقدام ضربتی و عملیاتی هر 2 زن سارق دستگیر و به مقر استقرار پلیس در ایستگاه مترو امام خمینی(ره)، منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از زنان مسافر مترو اعتراف کردند و در بررسی سوابق یکی از متهمان مشخص شد که وی سارق سابقه داری است که محکوم به حبس ابد است و در حال حاضر در ایام مرخصی به سر می برد.
فرمانده یگان انتظامی متروی تهران با اشاره به اینکه متهمان به نام های «ف» و «ر» با تشکیل پرونده به کلانتری 113 بازار تهران منتقل شدند، اظهار کرد: در بازرسی از وسایل آنان نیز تعدادی گوشی تلفن همراه فاقد سیم کارت، چک های جعلی و وجوه نقد مسروقه کشف و ضبط شد.

*بازداشت سارق موتورسوار با 6 فقره موبایل قاپی
رئیس کلانتری 109 بهارستان با اشاره به دستگیری یک سارق موبایل قاپ در محدوده بهارستان گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به 6 فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ کیومرث حسنوند افزود: با شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت تلفن همراهش از سوی یک موتورسوار سارق، پرونده ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم اقدامات خود را آغاز کردند.
وی گفت: با به دست آمدن مشخصات سارق و وسیله نقلیه اش، بررسی ها و گشت زنی های میدانی ماموران آغاز شد تا اینکه در نهایت این سارق در مقابل بیمارستان شفا، در حال پرسه زنی و انتخاب سوژه سرقت شناسایی و در یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت شد.
رئیس کلانتری 109 بهارستان اظهار کرد: متهم پس از دستگیری به همراه موتورسیکلتش به کلانتری منتقل شد که در بازرسی بدنی از وی پنج دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و پس از تماس با مالکانشان از آنان دعوت شد که به کلانتری مراجعه و اموالشان را بازپس گرفتند و همچنین در ادامه متهم تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به 6 فقره سرقت تلفن همراه در محدوده های بهارستان و خیابان مجاهدین اسلام اعتراف کرد.
به گفته سرهنگ کیومرث حسنوند، متهم در اعترافات خود علت سرقت هایش را بیکاری و بدهی عنوان کرده است.

*دستگیری 49 سارق و قاچاقچی البسه
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: عوامل گشت انتظامی قرارگاه های این یگان در طول 48 ساعت گذشته، حین گشت زنی در سطح حوزه، موفق به دستگیری 48 نفر سارق و کشف و توقیف 43 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و تحت تعقیب شدند.
سردار حسن عرب سرخی با بیان اینکه علاوه بر 48 سارق، در گشت زنی صورت گرفته تعداد پنج خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند، اظهار کرد: همچنین عوامل انتظامی موفق به کشف مقداری انواع مواد مخدر شدند.
وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی البسه افزود: عوامل انتظامی موفق به کشف40 عدد کاپشن و 120 جفت کفش قاچاق شدند.
سردار عرب سرخی افزود: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده، تحویل پلیس های تخصصی و کلانتری های حوزه مربوط شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245/9343//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب