Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه داستانی «اَسِتون» براساس طرحی از بهرنگ دزفولی‌زاده به نویسندگی هوتن زنگنه، به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده و همچنین با بازی مرضیه وفامهر، بانیپال شومون، سارا توکلی و محمد نجاری در نخستین نمایش رسمی خود در ایران با حضور بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان و محمدرضا لطفی منتقد و کارشناس برنامه در ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۷ آبان جاری در فرهنگسرای گلستان تهران روی پرده می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اَسِتون» که تاکنون در بخش رقابتی هشتمین دوره جشنواره فیلم پروین، دومین جشنواره فیلم «موج» در کیش و چهاردهمین دوره جشن تصویر سال ایران حضور داشته در جدیدترین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های زیرزمینی «ویسبادن» کشور آلمان و همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم Awff کشور آمریکا پذیرفته شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های زیرزمینی «ویسبادن» در روزهای ۶ تا ۹ آذر ماه امسال برابر با ۲۷ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ در شهر ویسبادن در کشور آلمان و همچنین جشنواره بین‌المللی فیلم Awff در ۱۰ تا ۱۵ آبان ماه جاری برابر با ۱ تا ۵ نوامبر ۲۰۱۷ در شهر لس‌آنجلس در کشور آمریکا برگزار می شود. مرجان علیزاده مدیریت پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه ۱۴ دقیقه‌ای را برعهده دارد.

«اَسِتون» داستان چهار کوهنورد را روایت می‌کند که در شرایط سختی گرفتار می‌شوند و راهی جز انجامش ندارند.

بهرنگ دزفولی‌زاده بیش از یک دهه تجربه عکاسی در سینمای ایران را در کارنامه هنری خود دارد و در این مدت عکاسی بیش از ۸۰ فیلم سینمایی، سریال و فیلم‌های تلویزیونی را برعهده داشته و همچنین ۹ فیلم کوتاه داستانی و مستند را کارگردانی کرده است.

عوامل فیلم کوتاه «اَسِتون» عبارتند از نویسنده فیلمنامه: هوتن زنگنه، تصویر بردار: محمد خمیس آبادی، صدابردار: امیر شاهوردی، مشاوره: علی صلاحی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: غزل آلوسی، تدوین: سارا آهنی، صداگذاری: حسین مهدوی، عکاس: فتاح ذینوری، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، مدیریت پخش بین‌المللی: مرجان علیزاده و تهیه‌کنندگان: مریم تجدد و بهرنگ دزفولی‌زاده.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی

 سید امید مقدس زاده داور بین‌المللی قم توانست در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در چین افتخار آفرینی کند و در کلاس ارتقاء داوری به بالاترین مدرک داوری آسیا دست یابد.

این درحالی است که قبل از مقدس زاده در تاریخ بدمینتون جمهوری اسلامی ایران تنها ۵ داور به این مدرک دست یافته بودند که یکی از آنها استاد محمد حسن حسین زاده دیگر داور قمی است.

با قبولی مقدس زاده در این کلاس تعداد داوران ایرانی سرتیفیکیت آسیایی به ۶ داور افزایش یافت که دو داور از استان قم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»