Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@02:01:18 GMT

سوگواره شعر امام حسن مجتبی(ع) به‌روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۲۲۸۷

سوگواره شعر امام حسن مجتبی(ع) به‌روایت تصویر

همزمان با شام شهادت امام حسین مجتبی (ع) سوگواره شعر امام حسن مجتبی(ع) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با شام شهادت امام حسین مجتبی (ع) سوگواره شعر امام حسن مجتبی(ع) با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی و سخنرانی آیت‌الله فاضل لنکرانی و شعرخوانی شاعران آیینی در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راوی فعالیت‌های قرآنی هیأت‌ها در ماه رمضان شوید

همزمان با فرارسیدن ایام ماه رمضان و اجرای پویش‌ها و برنامه‌های قرآنی از سوی هیأت‌های مذهبی در این ماه ذیل طرح سراسری «زندگی با آیه‌ها» سازمان هیأت و تشکل‌های دینی چهارمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، همزمان با فرارسیدن ایام ماه رمضان و اجرای پویش‌ها و برنامه‌های قرآنی از سوی هیأت‌های مذهبی در این ماه ذیل   طرح سراسری طرح «زندگی با آیه‌ها»، شامل حافظ ۳۰ آیه منتخب طرح مسطورا، اجرای کرسی قرائت تدبری در هیأت‌ها، مناجات‌خوانی متناسب با آیات طرح و ... سازمان هیأت و تشکل‌های دینی چهارمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت این اقدامات و برنامه‌های قرآنی هیأت‌ها در ماه رمضان برگزار می‌کند.


این طرح با مشارکت و همراهی خبرگزاری مهر برگزار می‌شود و روایت‌ها برتر هیأتی‌ها بناست در این خبرگزاری و البته دیگر رسانه‌های کشور به نام خود افراد منتشر شود.


در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند به مثابه یک خبرنگار، حس و حال هیأت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. راویان برتر هیأت‌ها در ماه رمضان از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. 


علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح، تا پایان فرودین‌ماه ۱۴۰۳ است.


روایت فعالیت‌های قرآنی و اجرای طرح مسطورا هیأت‌های مذهبی، پرداختن به تغییر رویکرد کرسی تلاوت قرآن ابتدای جلسات، روایت مجالس مناجات‌خوانی هیأت‌ها در ماه رمضان، روایت افطاری‌های ساده هیأت‌ها و مساجد، روایت پویش اطعام علوی برای کمک ‌رسانی به نیازمندان، روایت حضور  نـوجوانان در مجالس و فضای حسینیــه کودک و ... از جمله محورهای پیشنهادی برای طرح هیأت خبرنگار است.


طرح هیأت خبرنگار در ایام ماه محرم، ماه صفر و اربعین حسینی و همچنین ایام عزاداری فاطمیه هم از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برگزار شد که بیش از ۳ هزار نفر در قالب این طرح، روایتگر هیأت‌ها شدند.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در جغتای
  • برگزاری طرح «هیأت خبرنگار»
  • ضرورت حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۳
  • روایت دیدار بستنی فروش مسیحی با امام موسی صدر
  • راوی فعالیت‌های قرآنی هیأت‌ها در ماه رمضان شوید
  • از ضداسلام بودن بانوی برزیلی تا مسلمان شدن به عشق امام حسین (ع) + فیلم
  • معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم
  • اهدای تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل
  • اهدا تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل