Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - من دو مورد مربوط به انتخابات دوم خرداد 76 ذکر کردم و طلب حليت نمودم. گناه در آن زمان واقع شد که «فتنه» واقع نشده بود و «طلب حليت» آن زمان، مفهومش برائت طرف يا عدم مشارکت او و يا نفي تأثير گذاري در بالاترين حد نيست.
به گزارش خبرنگار آيين و انديشه خبرگزاري فارس، آيت‌الله محمدصادق(محي‌الدين) حائري شيرازي استاد اخلاق در پيامي که امروز(شنبه شش آبان ماه جاري) منتشر کرده در خصوص پيام قبلي خويش در خصوص طلب حليت از برخي افراد توضيحات ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در اين متن آورده است:
بسم الله الرحمن الرحيم
چندي قبل گفتم همه بايد «توبه» کنيم. اگر اشتباه انسان علني بود، ابراز توبه در خصوص آن اشتباه نيز بايد علني باشد. (اگر موضوعي در کل کشور مطرح شده، به همان اندازه بايد عيان ابراز توبه شود).
من دو مورد مربوط به انتخابات دوم خرداد 76 ذکر کردم و طلب حليت نمودم. گناه در آن زمان واقع شد که «فتنه» واقع نشده بود و «طلب حليت» آن زمان، مفهومش برائت طرف يا عدم مشارکت او و يا نفي تأثير گذاري در بالاترين حد نيست. چون هر کس مؤثرتر بوده، جرمش بيشتر است.
خدا توفيق دهد خروج محبت دنيا و منفور شدن آن در قلب ما را که اگر به مردم اهميت مي‌دهيم، براي خدا باشد.
پيش از اين، اين استاد اخلاق پيامي در 22 مهر ماه گذشته منتشر کرده و نوشته بود:
عارضه اخيرم که تکلم در حد «سلام» و «والسلام» است نه نشان دهنده پايان عمرم است و نه چيز ديگر؛ ولي فرصتي است تا از همه کساني که در وادي رقابت سياسي و ... به آنها ستم کرده‌ام حليّت بطلبم. مثلاً از شخصي پرسيدم، شما چرا مي‌گوييد: خاتمي رئيس جمهور شود؟ او گفت: چون خوشگل است. گفتم: يزيد هم خوشگل بود. از ديگري پرسيدم: چرا به آقاي ري شهري رأي مي‌دهي؟ گفت: چون حافظ قرآن است. گفتم: حجاج ابن يوسف هم حافظ قرآن بود.
بالاخره اگر در اين دنيا حلال نکنند، عاقبت روز بازخواستم، سياه‌رويي است. از همه حليت مي‌طلبم. دعا فرماييد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است

امام جمعه بجنورد به تشریح برخی از جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: این رژیم پشتوانه و پشتیبان تمامی فتنه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: سپاه پاسداران با حمایت‌های ارتش و دستور حکیمانه مقام معظم رهبری عملیاتی دفاعی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و این رژیم صهیونیستی بود که آغازگر جنگ بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که علیه ایران اسلامی فتنه‌گری می‌کند و در بسیاری از ناامنی‌ها دست دارد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پشت تمامی توطئه‌ها قرار دارد، گفت: شهادت شهید سلیمانی و ۱۸ نفر از فرماندهان و سرداران ما از جمله این توطئه‌ها است و در آخرین مورد توطئه حمله به کنسولگری ایران از دسیسه‌ها بود.

نوری گفت: نظام جمهوری اسلامی در مقابل با آنان برخوردی سخت کرد. رژیم صهیونیستی در غزه کودکان و زنان بی گناه زیادی را شهید کرد و این جنگ بسیار طولانی شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از قبل تنبیه را عنوان کرده بود، گفت: این موشک باران ایران در حالی بود که همه قدرت‌های جهان پشت اسرائیل بودند، ایران توانست به مناطق مهم و پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل موشک پرتاب کند و این نشان از قدرت ایران اسلامی است و این موشک باران در حالی است که همه احزاب و قدرت‌های جهان گرد هم آمده بودند.

امام جمعه بجنورد گفت: ما ساختمان‌های مسکونی را موشک باران نکردیم، بلکه پایگاه‌های مهم که از آنان مراقبت می‌کردند را هدف قرار دادیم.

کد خبر 745959

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • بی حجابی زیبنده آبادان نیست
  • عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش