Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اَسِتون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده در جشنواره‌هایی در آلمان و آمریکا پذیرفته شد.

ایران آنلاین /فیلم کوتاه داستانی «اَسِتون» براساس طرحی از بهرنگ دزفولی‌زاده به نویسندگی هوتن زنگنه، به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده و همچنین با بازی مرضیه وفامهر، بانیپال شومون، سارا توکلی و محمد نجاری در نخستین نمایش رسمی خود در ایران با حضور بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان و محمدرضا لطفی منتقد و کارشناس برنامه در ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۷ آبان جاری در فرهنگسرای گلستان تهران روی پرده می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اَسِتون» که تاکنون در بخش رقابتی هشتمین دوره جشنواره فیلم پروین، دومین جشنواره فیلم «موج» در کیش و چهاردهمین دوره جشن تصویر سال ایران حضور داشته در جدیدترین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های زیرزمینی «ویسبادن» کشور آلمان و همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم Awff کشور آمریکا پذیرفته شده است.جشنواره بین‌المللی فیلم‌های زیرزمینی «ویسبادن» در روزهای ۶ تا ۹ آذر ماه امسال برابر با ۲۷ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ در شهر ویسبادن در کشور آلمان و همچنین جشنواره بین‌المللی فیلم Awff در ۱۰ تا ۱۵ آبان ماه جاری برابر با ۱ تا ۵ نوامبر ۲۰۱۷ در شهر لس‌آنجلس در کشور آمریکا برگزار می شود. مرجان علیزاده مدیریت پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه ۱۴ دقیقه‌ای را برعهده دارد.

«اَسِتون» داستان چهار کوهنورد را روایت می‌کند که در شرایط سختی گرفتار می‌شوند و راهی جز انجامش ندارند.بهرنگ دزفولی‌زاده بیش از یک دهه تجربه عکاسی در سینمای ایران را در کارنامه هنری خود دارد و در این مدت عکاسی بیش از ۸۰ فیلم سینمایی، سریال و فیلم‌های تلویزیونی را برعهده داشته و همچنین ۹ فیلم کوتاه داستانی و مستند را کارگردانی کرده است.عوامل فیلم کوتاه «اَسِتون» عبارتند از نویسنده فیلمنامه: هوتن زنگنه، تصویر بردار: محمد خمیس آبادی، صدابردار: امیر شاهوردی، مشاوره: علی صلاحی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: غزل آلوسی، تدوین: سارا آهنی، صداگذاری: حسین مهدوی، عکاس: فتاح ذینوری، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، مدیریت پخش بین‌المللی: مرجان علیزاده و تهیه‌کنندگان: مریم تجدد و بهرنگ دزفولی‌زاده./ مهر 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند