Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با صدور حکمی «سیدرضا میرصادقی» را به عنوان مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران منصوب کرد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی؛ در حکم انتصاب صادره از سوی محمدعلی نجفی برای مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران آمده است:

"بنا به پیشنهاد هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران و تایید معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به حسن سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران» منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در حکم انتصاب مدیرعامل جدید سازمان نوسازی شهر تهران بر نگاه دقیق علمی، توجه به ضرورت نوسازی پهنه‌های مورد نیاز در شهر تهران و توجه ویژه به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده برای ایجاد زندگی شایسته و برازنده شهروندان تهرانی تاکید شده است.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت یادمان سازه (مجری پروژه برج میلاد ومرکز ارتباطات بین المللی تهران)مجری پروژه تونل رسالت و پروژ های انبوه سازی کلان وپروژه های شهری در سراسر کشور، از جمله سوابق اجرایی مدیرعامل جدید سازمان نوسازی شهر تهران است.

پیش از این عباداله فتح الهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر در استقلال ماندنی شد

 مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد شکایت از صفحات جعلی مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد