Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:05:28 GMT

بقعه چهارمین زیارتگاه رضوی کشور در حال تخریب است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۳۰۹۶

بقعه چهارمین زیارتگاه رضوی کشور در حال تخریب است

گناباد- رئیس شورای شهر بخش کاخک گناباد گفت: بقعه امام زاده سید محمد عابد(ع) گناباد به دلیل نبود طرح جامع در حال تخریب است.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام حمید مقیمیان ظهر شنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در گناباد برگزار شد اظهار کرد: امامزاده کاخک گناباد هنوز طرح جامع گسترش ندارد و برای انجام این طرح در پیچ و خم های اداری گیر کرده ایم وحتی زیرساخت ها برای زائرسرای این بقعه نیز مهیا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخش زیادی از درآمد اداره موقوفات گناباد از محل وقف هایی می باشد که در بخش کاخک است ولی این اداره در گنابادمستقر شده و فقط برای اجرای برنامه ها از این بقعه استفاده می شود.

عضو هیئت امنای امام زاده کاخک ابراز کرد: امام زاده سلطان محمدعابد(ع) به عنوان بقعه شاخص استان هم مطرح است ولی  برنامه ای برای گسترش و کارهای عمرانی آن وجود ندارد به صورتی که امروز شاهد آن هستیم کاشی های قسمتی از امامزاده ریزش کرده و زائر سرای آن نیز باتوجه به این که به بخش خصوص واگذار شده است اما زیرساخت های لازم جهت ارائه خدمت به زائران این امام زاده در طول سال را ندارد.

مقیمیان تصریح کرد: گردشگری می تواند ایجاد اشتغال در جامعه داشته باشد و گره های زیادی را باز نماید لذا مسئولین نباید فقط به قنات قصبه به عنوان اثرجهانی و گردشگری نگاه کنند. گردشگری زیارت در استان ها و کشورهای دیگر توانسته جایگاه خود را پیداکند و زمینه اشتغال زایی فراوانی داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمد رضا حق بین با اعلام خبر گفت:این واحد‌ها بیشترسان استیجاری بوده و کسی در در آن زندگی نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ خانوار در شهرک روستایی امام زاده ابراهیم شفت در این روستا اسکان داده شدند افزود: تا کنون ۱۰۰ نفر برای اسکان ثبت نام کرده اند و ثبت نام اولیه انجام شده است.

روستای زیبای امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز استان (رشت) واقع است که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبای و رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در فصول بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است که متاسفانه بار دیگر برای چندمین بار دچار حادثه آتش سوزی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • (ویدئو) خانه‌های چوبی امام‌زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی
  • فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب
  • ببینید | اولین تصاویری از منطقه امام‌زاده ابراهیم(ع) پس از آتش‌سوزی شدید
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت