Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوانا ترامپ همسر اول رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدیدش به نام «بزرگ کردن ترامپ» به زورگویی های دونالد ترامپ در قبال «ایوانکا» اشاره کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایوانا ترامپ همسر اول رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدیدش به نام «بزرگ کردن ترامپ» به زورگویی های دونالد ترامپ در قبال «ایوانکا» اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این کتاب نوشته است دونالد ترامپ از ایوانکا خواسته که با «تام بریدی»، بازیکن فوتبال گریدیرون اهل آمریکا ملاقات کند.

در واقع این داستان ها مربوط به دوران پیش از ازدواج ایوانکا ترامپ، و جرد کوشنر بوده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«دونالد از ایوانکا خواست با تام بریدی ملاقات کند. او به ایوانکا دستور داد که باید با او قرار ملاقات بگذاری. اما ایوانکا به این کار علاقه ای نشان نداد.»

ایوانا ترامپ، که در سالهای ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۲ همسر اول دونالد ترامپ، بود، توضیحات بیشتری در خصوص رابطه ایوانکا و بریدی ارائه نکرد و حتی نگفت که چرا ایوانکا به ملاقات با وی علاقه ای نداشته است.

گزارش ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ، و تام بریدی با هم رابطه نزدیکی داشته اند. بریدی هم تاکنون چندین بار از ترامپ با عنوان «دوست» نام برده است؛ اما به صورت علنی از او به عنوان رئیس جمهور آمریکا حمایت نکرده است. تام بریدی با داشتن ۵ قهرمانی در کارنامه اش، پرافتخارترین بازیکن لیگ فوتبال آمریکایی است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پایگاه خبری آکسیوس در یادداشتی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است: برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به گروهی از رهبران یهودی آمریکایی گفت که تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست.

دولت بایدن و چندین کشور غربی دیگر متحد با رژیم صهیونیستی از دولت بنیامین نتانیاهو می‌خواهند که برای هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، عجله نکند.

یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد. یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفت: «فکر می‌کنیم اگر ایران دوباره صدها موشک و پهپاد پرتاب کند، تکرار اقدامی که در روز شنبه برای مقابله با پرتابه‌های ایران داشتیم بسیار سخت خواهد بود - و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند».

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در تماسی تلفنی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که ایران به دنبال تشدید بیشتر در منطقه نیست اما تاکید کرد: ما به هر اقدامی علیه منافع ایران با خشونت، گسترده‌تر و دردناک‌تر از گذشته پاسخ خواهیم داد.

کد خبر 845363 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن