Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@03:24:35 GMT

لزوم نظارت لازم برای صلاحیت رانندگان سرویس مدارس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۴۵۴۵

لزوم نظارت لازم برای صلاحیت رانندگان سرویس مدارس

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اکبر زلیکانی عصر امروز در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری هدف از برگزاری جلسه با حضور مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و 2 ساری را پیشگیری از اتفاقات ناگوار برای دانش آموزان با سرویس مدرسه دانست واظهار داشت: گاهی ضوابطی که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است خانواده ها از اجرایی نشدن این ضوابط در حوزه آموزش و پرورش اطلاع ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظارت های لازم برای صلاحیت های رانندگان سرویس مدارس انجام شود ،افزود: شرکت های تاکسیرانی مکلف هستند نسبت به سالم بودن ناوگان به لحاظ فنی و نیز سلامت رانندگان اطمینان حاصل کنند.

زلیکانی افزود: مسئولان می‌بایست به کیفیت و ایمنی خودروها، انتخاب رانندگان، تعداد ظرفیت هر خودرو و همچنین نرخ‌های تعیین شده توجه و نظارت کافی و لازم را داشته باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه بر اساس اعلام راهنمایی ورانندگی سوار کردن کودک زیر 12 سال در صندلی جلوی خودرو ممنوع است ،گفت:این در حالی است این قانون در جامعه به خوبی رعایت نمی شود.

وی با بیان اینکه وضعیت سرویس مدارس ما در حوزه کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است بر رعایت پیشگیری از خطرات ناشی از این امر تاکید کرد.

زلیکانی با یادآوری اینکه تعرفه عوارض در صحن شورا تصویب شد ادامه داد: با توجه به مصوبه مربوطه اما عملا این کار اجرا نمی شود.

وی بر پیگیری نرم افزار ردیاب بر روی  خودروی سرویس مدرسه تاکید کرد و گفت: با این دستگاه ردیاب خودرو مدیران مدارس و والدین می توانند از زمان توقف و حرکت سرویس  و مکان خودرو مطلع شوند .

زلیکانی پیشنهاد کرد:آموزش و پرورش در جهت رفاه حال رانندگان 4 درصد سهم خود را از آنان دریافت نکند چرا که بیشتر رانندگان سرویس مدارس از قشر کم برخوردار جامعه هستند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • (ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا