Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر تیران و کرون؛ انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون عصر امروز با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات مرتضی محمدی به عنوان رئیس شورای شهرستان، قاسم اکبری به عنوان نایب رئیس و ابراهیم شاهمرادی به عنوان منشی انتخاب شدند.

علی دادخواه و سمانه محسنی دو عضو دیگر شورای شهرستان هستند.

هم چنین در این انتخابات ابراهیم شاهمرادی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان تیران وکرون در شورای اسلامی استان اصفهان برگزیده شد.

شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون دارای پنج عضو  (یک نفر از تیران، یک نفر رضوانشهر، یک نفر عسگران، یک نفر نماینده بخش مرکزی و یک نفر نماینده بخش کرون) است که این اعضا پس از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها انتخاب شدند و  انتخابات هیئت رئیسه آن هر سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد چهار نفر در روز بیست‌ویکم اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود؛ بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 747815

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند