Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-07@20:44:35 GMT

توسعه تکنولوژی واقعیت افزوده در صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۴۷۴۰

توسعه تکنولوژی واقعیت افزوده در صنعت نفت

شرکت کانادایی «Librestream Tech» اخیرا قابلیتی جدید به دوربین واقعیت افزوده خود اضافه کرده است که می تواند با اسفاده از لیزر، تمامی محاسبات لازم را در نواحی سخت و جالش برانگیز انجام دهد.

شرکت کانادایی «Librestream Tech» اخیرا قابلیتی جدید به دوربین واقعیت افزوده خود اضافه کرده است که می تواند با اسفاده از لیزر، تمامی محاسبات لازم را در نواحی سخت و جالش برانگیز انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروز، دوربین هوشمند «Onsight Smartcam» در گذشته قابلیت فیلم برداری، صداگذاری و تحلیل تصویری را در سیستم خود داشته است و کارایی و دقت این دوربین هوشمند تا به امروز در محیط های سخت و چالش برانگیز با استفاده از آن ثابت شده است. به تازگی شرکت توسعه دهنده آن اعلام کرده است که قابلیت محاسبه و اندازه گیری نیز به آن اضافه خواهد شد.

کری تاچر، موسس و مدیر اجرایی شرکت «Librestream» درباره توسعه این فناوری می گوید:« هدف اصلی بکارگیری تکنولوژی واقعیت افزوده در صنعت تا به امروز، تقویت عوامل انسانی به منظور تسریع و  تسهیل آنالیز در محیط های پیچیده و دشوار بوده است. هم اکنون با اضافه کردن قابلیت اندازه گیری و محاسبات پیچیده، فاکتور تصمیم گیری نیز در عملیات بسیار ساده تر و سریع تر از گذشته انجام خواهد شد.»

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چگونه می‌توان زنجیره ارزش پتروشیمی را توسعه داد؟
  • دوربین دشکم چیست و ضرورت استفاده از آن در خودرو + عکس
  • قرارگاه توسعه صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • واقعیت فرونشست زمین در دریاچه مهارلو از دریچه دوربین مهر؛
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز