Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@04:10:58 GMT

اخبار و اقدامات بانک کشاورزی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۴۹۱۰

اخبار و اقدامات بانک کشاورزی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛اخبار و اقدامات بانک کشاورزی به شرح زیر است.

پرداخت360 میلیارد ریال تسهیلات باغداری توسط بانک کشاورزی استان آذربايجان شرقي

بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي در شش ماهه سال جاری 360ميلياردريال تسهيلات باغداری پرداخت كرد.

به گزارش روابط عمومي مدیریت شعب  بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي ، تسهيلات فوق درقالب  تسهيلات خرد وكلان وسرمايه درگردش كوتاه مدت وبلند مدت  ازمنابع داخلي بانك به 3430نفر پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازدید قائم مقام بانک مرکزی و معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از فعالیت های بانک کشاورزی در هرمزگان

دکتر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی و دکتر رضوی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارائی به همراه مدیرعامل بانک کشاورزی و هیاتی از مدیران بانک های مرکزی و کشاورزی از واحد  3000 تنی پرورش ماهی در قفس بندر آفتاب که با حمایت و مشارکت مالی بانک کشاورزی احداث شده است بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، هیاتی متشکل از دکتر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی ، دکتر رضوی  معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارائی، دکتر حقیقی  رئیس سازمان شیلات ایران، دکتر میرمحمدصادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و جمعی از مدیران بانک های مرکزی و کشاورزی روز پنج شنبه چهارم آبان از طرح پرورش ماهی در قفس 3000 تنی واقع در بندرآفتاب در حوزه عمل شعبه بندر لنگه از مدیریت استان هرمزگان که با حمایت و مشارکت مالی بانک کشاورزی احداث شده و درحال بهره برداری است بازدید کردند.

بر اساس این گزارش طرح پرورش ماهی در قفس استان هرمزگان در سایت زمینی به مساحت 5 هکتار و سایت دریایی به مساحت 60 هکتار ( مشتمل بر 24 قفس پرورش ، فیدینگ بارج ، نرسری و متعلقات مربوطه ) با مشارکت وحمایت مالی 736 میلیارد ریالی بانک کشاورزی در حال فعالیت است.

شایان ذکر است پرداخت تسهیلات برای راه اندازی طرح های پرورش ماهی درقفس در راستای مدیریت منابع آبی، استفاده از روش های نوین و فناوری های روز دنیا در بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور، در دستورکار و اولویت برنامه های اعتباری بانک کشاورزی قرار دارد و این بانک تا کنون بیش از 1547 میلیارد ریال تسهیلات در این بخش پرداخت کرده است.

اجرای طرح طوبی 2بن به مساحت329هکتار با حمایت بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي، طرح احداث باغ و انتقال آب به مساحت 329 هکتار با عنوان طرح طوبی 2بن در اراضی شهر بن  استان چهارمحال و بختیاری  به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ،  كل سرمايه اين طرح  بالغ بر 9 میلیارد ریال است كه  7 میلیارد ریال آن توسط تسهيلات بانك كشاورزي و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی  تامين شد.

اين گزارش مي افزايد: با راه اندازي اين طرح ، زمینه اشتغال 300 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

احداث واحد 2500 تنی بسته بندی و انجماد گوشت سفید با حمایت بانک کشاورزی استان اصفهان

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد بسته بندی و انجماد گوشت سفید با ظرفیت 2 هزار و 500 تن در شهرستان نجف آباد اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 10 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

افزایش 73 درصدی اعضای باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی استان لرستان در سال 96

تعداد اعضای باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی در شعب استان لرستان از 3700 نفر در پایان سال 95 به 5884 نفر در پایان شهریور ماه سال 96 افزایش یافت.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان، با افزایش تعداد اعضای باشگاه ، 73 درصد از برنامه های عضو گیری باشگاه کودک و نوجوان مدیریت لرستان در سال 96 تحقق یافت.


پرداخت 148 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار دربانک کشاورزی استان گیلان

شعب بانک کشاورزی  در استان گیلان از ابتدای سال 96 تاکنون  بیش از 148 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار از محل  بند د تبصره 4 به کشاورزان پرداخت کرده اند.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاوری استان گیلان با پرداخت تسهیلات آبیاری تحت فشار به 189 نفر از کشاورزان ، کمک شایانی در  صرفه جویی آب مصرفی زمین های زراعی  با توجه به خشکسالی های اخیر   وعدم بارندگی وکمبود آب  در استان شده است .


پرداخت 122میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در طرح ضربتی ازدواج توسط بانک کشاورزی استان قزوین در سال96


شعب بانک کشاورزی استان قزوین تا پایان روز سی ام مهر ماه 1396 مبلغ 122 میلیارد ریال  تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کردند .

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان قزوین ، این میزان تسهیلات از محل 119 میلیارد ریال تسهیلات تخصیصی طرح ضربتی ازدواج  به 1188 نفر  پرداخت شده است .

پرداخت مبلغ 67 میلیارد ریال تسهیلات گلخانه ای توسط شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد


   شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در 7 ماهه اول سال 96مبلغ 67 میلیاردریال تسهیلات گلخانه ای پرداخت کردند .

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد : این میزان تسهیلات به تعداد 5 نفر از کشاورزان استان پرداخت شد .

راه اندازی واحد 20 تنی تکثیر و پرورش ماهیان سرد آبی با حمایت بانک کشاورزی استان اصفهان

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد تکثیر و پرورش ماهیان سرد آبی با ظرفیت 20 تن در شهر بیده از توابع شهرستان سمیرم به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 3 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 3 نفر به طور مستقیم فراهم شد.


پرداخت 510 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار توسط بانک کشاورزی استان قزوین

 مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان قزوین ، 510 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار از محل بند د تبصره 4 سال 1395 پرداخت کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین با پرداخت این مبلغ تسهیلات آبیاری نوین کشاورزی( تحت فشار) 8000هکتار از اراضی کشاورزی استان تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفته و با توجه به مشکلات خشکسالی در سال های اخیر و کمبود آب ، این امر کمک شایانی به صرفه جویی آب در بخش کشاورزی می کند .

احداث گلخانه گل رز به متراژ 3 هزارو 80 مترمربع با حمایت بانک کشاورزی استان اصفهان

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد گلخانه گل رز به متراژ سه هزار و 80 مترمربع در شهرستان گلپایگان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 5 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 4 نفر به طور مستقیم فراهم شد.


پرداخت 219 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار توسط بانک کشاورزی استان بوشهر

شعب بانک کشاورزی استان بوشهر 219 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار از محل بند "دال تبصره 4 سال 1395" ،به متقاضیان پرداخت کردند  .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ،با پرداخت این مبلغ تسهیلات آبیاری تحت فشار 2227 هکتار از اراضی کشاورزی استان تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفته که باعث صرفه جویی آب در بخش کشاورزی خواهد شد .


پرداخت 161 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانك كشاورزي استان چهارمحال و بختیاری

شعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری   طی شش ماهه اول سال 1396  بالغ بر161 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط  پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ، این میزان تسهیلات به 1610 نفر متقاضی پرداخت شد.

بانک کشاورزی لرستان بیش از 3700میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

شعب بانک کشاورزی استان لرستان در 7 ماهه نخست سال 96  بیش از 3700 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان ، این میزان تسهیلات به تعداد 12403 نفر از کشاورزان و مشتریان شعب بانک در این استان پرداخت شده است. 


پرداخت 179 میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی در بانک کشاورزی استان گیلان

شعب بانک کشاورزی استان گیلان ازابتدای سال 96 تاکنون   بیش از179 میلیارد ریال تسهیلات در بخش صندوق توسعه ملی  پرداخت  کرده اند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گیلان این میزان تسهیلات  به 28 نفر از  متقاضیان پرداخت شده است .


کمک 2 میلیارد ریالی بانک کشاورزی لرستان به سازمان بهزیستی

بانک کشاورزی استان لرستان در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود مبلغ 2 میلیارد ریال به سازمان بهزیستی این استان کمک مالی کرد.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان این کمک مالی به موجب توافق نامه بانک و سازمان بهزیستی و در راستای مسئولیت اجتماعی بانک برای تجهیز مراکز شیرخوارگاه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در سال 95 به سازمان بهزیستی استان پرداخت شده است.


پرداخت 104 میلیارد ريال تسهيلات بنگاه های کوچک ومتوسط اقتصادی توسط بانك كشاورزي استان زنجان

شعب بانک کشاورزی در استان زنجان تا تاریخ 24مهرماه سال جاري مبلغ 104110 میلیون ریال تسهیلات برای رونق بنگاه های اقتصادی کوچک ومتوسط به فعالان زیربخش های کشاورزی پرداخت كرده اند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان زنجان، این میزان تسهیلات به 15نفر متقاضی  ( 12نفر دربخش کشاورزی و3نفر دربخش صنایع  کشاورزی) پرداخت شده و ازاین حیث بانک کشاورزی استان زنجان در جلسه کارگروه اشتغال استان مورد قدردانی استاندار قرار گرفت ورتبه اول در سیتم بانکی استان را کسب کرد .

راه اندازی واحد شبکه آبیاری 2065 هکتاری سودجان با حمایت بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي، شبکه آبیاری 2065 هکتاری سودجان از توابع شهرستان شهرکرد بخش لاران استان چهارمحال و بختیاری  به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ،  كل سرمايه اين طرح  بالغ بر 300 میلیارد ریال است كه  250 میلیارد ریال آن توسط تسهيلات بانك كشاورزي و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی  تامين شد.

اين گزارش مي افزايد: با راه اندازي اين طرح ، زمینه اشتغال 1000 نفر به طور مستقیم فراهم شد.


فعال سازی بیش از 6 هزار دستور پرداخت در شعب بانک کشاورزی استان لرستان

شعب بانک کشاورزی استان لرستان در شش ماهه نخست سال 96 بیش از 6800 فقره خدمت دستور پرداخت را برای حساب های مشتریان بانک فعال کردند.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان ،بر پایه برنامه های بانک کشاورزی فعال سازی دستور پرداخت و سایرکانال های الکترونیکی برای بهره مندی مشتریان بانک از خدمات الکترونیکی در دستور کار شعب استان قرار دارد  و  بنا بر گزارش های دریافتی 57 درصد مشتریان بانک کشاورزی لرستان برای پرداخت اقساط تسهیلات خود از کانال های الکترونیکی استفاده می کنند.

احداث واحد تولید خوراک دام با ظرفیت 32 هزار و 800 تن با حمایت بانک کشاورزی استان اصفهان

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد تولید خوراک دام با ظرفیت 32 هزار و 800 تن در شهرستان شاهین شهر اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 21 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 26نفربه طو رمستقیم فراهم شد.


پرداخت 390 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در بانک کشاورزی استان گیلان


شعب بانک کشاورزی استان گیلان ازابتدای سال 96 تاکنون بیش از390 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون  به کشاورزان گیلانی پرداخت  کرده اند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گیلان این میزان تسهیلات  به1349نفر از  متقاضیان معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی ، برای خرید کمباین ، تیلر ، نشاءکار ، دان خوری مکانیزه ، دستگاه پوست کن برنج مدرن ، دستگاه هوادهی در پرورش شیلات و...پرداخت شده است .


احداث واحد تولید قارچ خوراکی با ظرفیت 442 تن با حمایت بانک کشاورزی استان اصفهان

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد تولید قارچ خوراکی با ظرفیت 442 تن در شهرستان تیران و کرون به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 4 میلیارد و 50 میلیون ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید باراه اندازی این طرح زمینه اشتغال 30نفر به طور مستقیم فراهم شد


بهره برداری از واحد تولید فرآورده های لبنی با ظرفیت 60 هزار تن با مشارکت بانک کشاورزی استان اصفهان

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد فرآورده های لبنی با ظرفیت 60 هزار تن در شهرستان شاهین شهر اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 14 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 71 نفر به طور مستقیم فراهم شد.


راه اندازی واحد پرورش قارچ دکمه ای با ظرفیت 300تن با حمایت بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي، واحد پرورش قارچ دکمه ای به ظرفیت 300 تن در سال در روستای وردنجان  از توابع شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری  به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ،  كل سرمايه اين طرح  بالغ بر 24 میلیارد ریال است كه  20 میلیارد ریال آن توسط تسهيلات بانك كشاورزي و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی  تامين شد.

اين گزارش مي افزايد: با راه اندازي اين طرح ، زمینه اشتغال 15 نفر به طور مستقیم فراهم شد.


صدور بیش از 280 میلیارد ریال ضمانت نامه توسط شعب بانک کشاورزی استان بوشهر

شعب بانک کشاورزی استان بوشهر از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ 280 میلیارد ریال ضمانت نامه برای مشتریان و پیمانکاران بخش های مختلف اقتصادی صادر کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر ،این میزان ضمانت نامه برای تعداد 276 نفر از مشتریان ، متقاضیان و پیمانکاران بخش های مختلف اقتصادی صادر شده است .

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  با توجه به تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و با توجه به تاکیدات  رئیس جمهور در جلسات شورای عالی مسکن مبنی بر  پرداخت تسهیلات ساخت مسکن  توسط بانک ها   اما همچنان شاهد  عقب ماندگی های در  روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن  هستیم.  طبق جدیدترین آمارهای که اعلام شده همچنان بانک مسکن رتبه دار پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن بوده است.

طبق اعلام سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در خصوص عملکرد آن بانک برای ارائه تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات مسکن، گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۱۵ هزار میلیاردتومان تسهیلات برای خرید، ساخت و تعمیرات مسکن توسط بانک مسکن پرداخت شد.

وی افزود: تسهیلات خرید مسکن در سال گذشته به ۴۵ هزار نفر به مبلغ ۱۸ هزار میلیاردتومان پرداخت شد.در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ همت منعقد شد.

به گفته وی، در سال گذشته همچنین ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ همت توسط بانک مسکن دریافت کردند.

براساس این گزارش، وی افزود:  با توجه به  آغاز  ساخت بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و با توجه به افزایش ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی امیدوارم میزان همکاری های بانک ها بیشتر شود چراکه پرداخت تسهیلات خود نقش موثری در جذب  همکاری  های مردمی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد
  • اثرگذاری بانک کشاورزی در تحقق سند ملی امنیت غذایی با پرداخت بیش از ۲۰۰۰ هزار میلیارد تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن