Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:45:55 GMT

بهمنیار و باقری فینالیست شدند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۴۹۱۸

بهمنیار و باقری فینالیست شدند

دو نماینده تیم کاراته امید بانوان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار پایانی مسابقات کاراته قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کاراته کا وزن م50- کیلوگرم تیم ملی امید بانوان با غلبه بر نماینده آلمان به فینال دهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا راه یافت.

بهمنیار ابتدا 3 بر صفر تالیا تررو از دومینکن را مغلوب کرد، سپس موفق شد 4 بر یک سلنه رودریگوئز از پرو را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مبارزه سوم هم 4 بر صفر آچا سایا از مراکش را برد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

او در این مرحله یک بر صفر بر شارا هوبریچ از آلماندارنده مدال برنز امیدهای اروپا و طلا لیگ جهانی آلمان غلبه کرد و راهی فینال شد.

بهمنیار در دیدار فینال با نادیا گومز از اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

همچنین آویشن باقری نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم امید دختران با در اولین مبارزه 5 بر صفر الیزابتا لازاروآ از روسیه را برد. سپس موفق شد 2 بر صفر آروژان مختار از قزاقستان را شکست دهد.

در ادامه 4 بر یک ایرنا شاریخینا از بلاروس را مغلوب کرد و در نیمه نهایی هم 5 بر صفر بر جایمی دینگ نماینده کشور چین غلبه کرد و راهی دیدار فینال شد.

انتهای پیام/

R1434/P1011117/S3,30,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است

سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان با اظهار اینکه تروریسم تهدیدی مشترک برای دو کشور است، تصریح کرد افغانستان را شریک ایران در مبارزه با تروریسم می‌دانیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

کاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندصلاحیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان مشخص باشدافغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است