Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور امشب با حضور در برنامه تهران ۲۰، صحبت‌های خلاف واقع خود درباره گران‌خری ۸میلیون یورویی یک فروند هواپیمای فلایت چک را تکرار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله مه‌آبادی که امشب میهمان استودیوی برنامه زنده تهران ۲۰ بود، درباره ابهامات متعدد پیرامون گران خری ۸ میلیون یورویی یک فروند هواپیمای فلایت چک هیچ پاسخ روشنی نداد و با دادن آدرس غلط، تلاش کرد تا ذهن افکار عمومی را از یک فساد رخ داده منحرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام دولتی که خبرگزاری مهر را بابت انتشار خبر « شکایت یک شرکت انگلیسی از شرکت فرودگاهها/گران خری ۸ میلیون یورویی» طی روزهای گذشته به دفعات متهم به نشر اکاذیب کرده است، تلاش کرد تا عملکرد خود و مدیران دخیل در این گران‌خری عجیب را تطهیر کند.

قرار بود دبیر اقتصادی خبرگزاری مهر امشب بعنوان میهمان تلفنی برنامه تهران ۲۰، به برخی ادعاهای خلاف واقع آقای مهابادی پاسخ مستند بدهد و از گوشه ای از فساد شکل گرفته که فراتر از  اعتراض یک شرکت انگلیسی به گران خری ٨ میلیون یورویی است، پرده بردارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و برخی مدیران این شرکت، طی روزهای گذشته بارها مدعی شده اند خبرگزاری مهر بابت انتشار خبر مذکور، از این شرکت عذرخواهی کرده است که این موضوع تکذیب می شود. ضمن اینکه طی روزهای اخیر به دفعات تلاش کردیم تا درباره ابهامات این خرید با مقامات شرکت فرودگاهها گفتگو کنیم اما این امکان را فراهم نکردند. 

خبرگزاری مهر طی روزهای آینده اسناد تازه ای از فساد در خرید هواپیماهای فلایت چک را منتشر خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند

ایتنا - یک شرکت امنیتی فنلاندی بدافزار روسی را کشف کرده است که می‌تواند با نصب یک درب پشتی مجازی، به سیستم عامل ویندوز نفوذ کند. گفته شده که این بدافزار توسط سرویس اطلاعات نظامی روسیه اداره می‌شود.
شرکت امنیتی "WithSecure" بدافزار ناشناخته‌ای را کشف کرده است که یک "درب پشتی مجازی" در بعضی از سیستم‌های ویندوز نصب کرده و آنها را در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیر می‌کند. این شرکت فنلاندی گفته که این بدافزار با نام رمز "کاپکا" می‌تواند با گروه هکری "کرم شنی" مرتبط باشد که توسط سرویس اطلاعات نظامی روسیه (GRU) اداره می‌شود. "کرم شنی" به ویژه برای حملات مخرب سایبری خود علیه اوکراین، شناخته می‌شود.

به گزارش ایتنا و به نقل از VOA، بنا بر اعلام این شرکت این بدافزار می‌تواند به مهاجمان دسترسی طولانی‌مدت به سیستم قربانی بدهد.

یافته‌های این شرکت امنیتی توسط شرکت مایکروسافت تایید شده است.

رودیگر تروست، کارشناس امنیتی WithSecure می‌گوید روسیه در نتیجه کشف این بدافزار، کارآیی خود را در جنگ سایبری علیه اوکراین از دست خواهد داد.

بر اساس اطلاعات WithSecure، این بدافزار به عنوان یک افزونه (ADD-In) خود را در برنامه "Microsoft Word" پنهان می‌کند.

محمدکاظم حسن‌نژاد، محقق امنیتی در WithSecure Intelligence، می‌گوید: «درب پشتی کاپکا احتمالاً یک ابزار سفارشی است که در حملات سایبری در مقیاس محدود استفاده می‌شود.»

مایکروسافت دی ماه ۱۴۰۲ نیز از هک ایمیل‌های گروهی از کارمندان این شرکت چندملیتی خبر داده بود. در میان کسانی که ایمیل‌شان هک شده بود، تعدادی از مدیران رده بالای مایکروسافت نیز دیده می‌شدند. مایکروسافت تاکید کرده بود که پشت این حملات یک گروه روسی قرار دارد که با نام‌های "کولاک نیمه‌شب" و "نوبلیوم" شناخته می‌شوند.

این شرکت روز چهارشنبه ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) با انتشار بیانیه‌ای از افزایش حملات سایبری پنج گروه هکری از کشورهای چین، روسیه، ایران و کره شمالی با کمک هوش مصنوعی خبر داد و اعلام کرد که در همکاری با شریک تجاری خود شرکت "اوپن‌ای‌آی" این حملات را ردیابی کرده است. شرکت "اپن‌ای‌آی" نیز از حذف حساب‌های کاربری این هکرها خبر داد.

کارشناسان نظامی مدت‌هاست در مورد حملات سایبری روسیه برای تضعیف فناوری اطلاعات غرب یا انتشار اخبار جعلی هشدار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • غریب آبادی برای شرکت در کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم وارد دمشق شد
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • سه سوت کارت سوخت بگیر / درخواست‌ها اینترنتی می‌شود!
  • درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود