Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور امشب با حضور در برنامه تهران ۲۰، صحبت‌های خلاف واقع خود درباره گران‌خری ۸ میلیون یورویی یک فروند هواپیمای فلایت چک را تکرار کرد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، رحمت الله مه‌آبادی که امشب میهمان استودیوی برنامه زنده تهران ۲۰ بود، درباره ابهامات متعدد پیرامون گران خری ۸ میلیون یورویی یک فروند هواپیمای فلایت چک هیچ پاسخ روشنی نداد و با دادن آدرس غلط، تلاش کرد تا ذهن افکار عمومی را از یک فساد رخ داده منحرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام دولتی که خبرگزاری مهر را بابت انتشار خبر «شکایت یک شرکت انگلیسی از شرکت فرودگاهها/گران خری ۸ میلیون یورویی» طی روزهای گذشته به دفعات متهم به نشر اکاذیب کرده است، تلاش کرد تا عملکرد خود و مدیران دخیل در این گران‌خری عجیب را تطهیر کند.

قرار بود دبیر اقتصادی خبرگزاری مهر امشب بعنوان میهمان تلفنی برنامه تهران ۲۰، به برخی ادعاهای خلاف واقع آقای مهابادی پاسخ مستند بدهد و از گوشه‌ای از فساد شکل گرفته که فراتر از اعتراض یک شرکت انگلیسی به گران خری ٨ میلیون یورویی است، پرده بردارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و برخی مدیران این شرکت، طی روزهای گذشته بار‌ها مدعی شده اند خبرگزاری مهر بابت انتشار خبر مذکور، از این شرکت عذرخواهی کرده است که این موضوع تکذیب می‌شود. ضمن اینکه طی روزهای اخیر به دفعات تلاش کردیم تا درباره ابهامات این خرید با مقامات شرکت فرودگاه‌ها گفتگو کنیم، اما این امکان را فراهم نکردند.

خبرگزاری مهر طی روزهای آینده اسناد تازه‌ای از فساد در خرید هواپیماهای فلایت چک را منتشر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!

به گزارش "ورزش سه"، مرگ امیلیانو سالا در ژانویه 2019 دنیای فوتبال را شوکه کرد. این مهاجم برای پیوستن به تیم جدیدش از نانت در سفر بود که در یک سانحه هوایی در مسیر کاردیف، جان باخت و مرگ او دعوی حقوقی زیادی را بین این دو باشگاه به دنبال داشته است.

کاردیف سیتی که 17 میلیون یورو برای جذب او پرداخت کرده بود، این هفته بار دیگر خبرساز شد. به گزارش نشریه اکیپ فرانسه، تیم ولزی که در حال حاضر در چمپیونشیپ -دسته دوم انگلیس بازی می‌کند- با شکایت از نانت درخواست دریافت غرامت 120 میلیون یورویی کرده است. این باشگاه مدعی است اگر سالا برای آن‌ها بازی می‌کرد به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کردند و این بازیکن می‌توانست در نتایج این تیم تاثیر زیادی داشته باشد.

باشگاه ولزی با استفاده از یک سیستم آنالیز گل‌های مورد انتظار و امتیازاتی را که در نهایت امیلیانو در نیم فصل دوم لیگ برتر به دست می‌آورد را محاسبه کرده که عملکرد او می‌توانست 54.2 درصد شانس بقای کاردیف در لیگ برتر را افزایش دهد.

کاردیف در ابتدا به فیفا استدلال کرد که سالا در زمان سقوط هواپیما به عنوان بازیکن آن‌ها قراردادی امضا نکرده بود و بنابراین آن‌ها مسئولیتی در قبال هزینه انتقال 17 میلیون یورویی ندارند. به این ترتیب، آن‌ها از پرداخت پیش قسط به ارزش 5 میلیون یورو جلوگیری کردند. با این حال در نهایت باشگاه ولزی با محرومیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست