Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  بیستمین انتخابات شورای دانش آموزی با حضور مسئولین استانی وشهرستانی بصورت متمرکز دردبیرستان شهید فراهی برگزارگردید.

هادی رجایی نیا دراین مراسم بابیان اینکه ازبرکات انقلاب اسلامی حضورمردم در تمامی عرصه هاست،افزود:حضورمردم درانتخابات روزجمهوری اسلامی بعنوان اولین برگ سند مشارکت مردم در حکومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد:تمامی مدیران درکشور با انتخاب مستقیم یاغیرمستقیم مردم انتخاب می شوند.

رئیس شورای آموزش وپرورش خاطرنشان کرد:دانش آموزان با این انتخابات درسرنوشت تحصیلی خود تاثیرگذار خواهندبود.

رجایی نیا ضمن تاکیدبر انتخاب نمایندگان اصلح،خواستار حضور منتخبین شوراهای دانش آموزی در جلسات شورای آموزش وپرورش شد.

مجید معتمدی مدیر آموزش وپرورش نیزبا بیان اینکه منتخبین شوراهای دانش آموزی مشاوران مدیران می باشند،افزود:نمایندگان شورای دانش آموزی با مشورت با مدیران مدارس در تصمیم گیری های آموزشگاه مشارکت داشته باشند.

وی شرکت دراین انتخابات را نوعی تمرین خودباوری،مشارکت جویی ومسئولیت پذیری دانست.

معتمدی خاطرنشان کرد: با تدابیر و هماهنگی های انجام شده3هزاروپانصدتعرفه درسطح 134 آموزشگاه شهری وروستایی جهت بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی توزیع گردید.

محمدی رئیس اداره فرهنگی وهنری اداره کل نیز درادامه ضمن تقدیراز برگزاری مناسب انتخابات شورای دانش آموزی ،افزود:قریب به 26هزاردانش آموز از کلیه مقاطع تحصیلی در سطح 1957آموزشگاه دراین انتخابات نامزدشده اند که 8هزارو700نفربعنوان نماینده درمدارس انتخاب می شوند

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،«علی مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، در دیدار نوروزی همکاران سازمان دانش‌آموزی گفت:دانش‌آموزان با فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی، حضور اجتماعی‌تر همراه با مسئولیت‌پذیری بیشتر در جامعه را تجربه می‌کنند.   وی افزود:سازمان دانش‌آموزی در حوزه مطالبه‌گری دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و... می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.   مطهری گفت:ظرفیت‌های موجود آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف از برنامه‌ها و پتانسیل‌های سازمان دانش‌آموزی باید پشتیبانی‌های لازم را داشته باشند. مجموعه اداره کل آموزش و پرورش نیز از طریق مصوبات شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، راه را برای فعالیت‌های این مجموعه در این مسیر هموارتر می‌کند.   مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت:خبرگزاری پانا یکی از مهمترین و بهترین بستر‌های تربیتی و همچنین یکی از بهترین پتانسیل و ظرفیت‌های رسانه‌ای آموزش و پرورش است. ارتقا و بهبود عملکرد این مجموعه در بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در استان هدفگذاری و برنامه‌ریزی شود.   وی افزود:سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی طی سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف، دستاورد‌های مهمی را کسب کرده که این مهم نشان از برنامه‌ریزی منسجم این مجموعه در فعالیت‌های اجرایی دارد.

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد
  • برنامه کاری مدیران قم از اذان صبح تا ساعت ۲۴ است
  • امسال مشکلات مردم با اهتمام بیشتری پیگیری خواهد شد
  • مدیران قانون را برای حل مشکلات مردم منعطف کنند
  • برنامه کاری مدیران از اذان صبح تا ساعت ۲۴ 
  • مدیران قم در سال جدید با تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات مردم خواهند بود