Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس نوشته های اربعین ، arbaeen عکس اربعین کربلا ، عکس های پیاده روی اربعین حسینی ، عکس پیاده روی اربعین ۹۶ ، عکس نوشته اربعین کربلا ،عکس اربعین پروفایل

با نزدیک شدن به اربعین حسینی ۹۶، زائران و ارادتمندان اباعبدالله برای حرکت به سوی کربلا آماده می شوند. عده ای با کاروان پیاده روی اربعن همراهند و عده ای قطار، اتوبوس یا هواپیما را برای اربعین برگزیرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری نیز در فضای مجازی به استقبال اربعین رفته اند.

مجموعه جدید عکس پروفایل برای اربعین ۹۶ را در ادامه ببینید








عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل اربعین ۹۶


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین ۹۶

عکس پروفایل اربعین ۹۶


عکس پروفایل اربعین ۹۶

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی رحماندوست اظهار داشت: از مدت‌ها پیش قطعه شعرهایی تهیه کرده‌ام و به دنبال نشر یک مجموعه از این اشعار هستم، در این مجموعه به ویژه روی انبیا در کربلا کار می‌کنم؛ تقریبا پیامبری نیست که رد پایی در کربلا نداشته باشد.

نویسنده کتاب «رای حلال» گفت: اکنون اثری برای کودک و نوجوان در دست تالیف و نگارش ندارم، اما همچنان در این زمینه علاقه‌مند به نوشتن هستم؛ پس از اتمام مجموعه جدید شعرم به سراغ ادبیات کودک و نوجوان هم خواهم رفت.

رحماندوست در پاسخ به این سوال که آیا ایده جدیدی برای نوشتن درباره و برای کودکان و نوجوانان در زمان حاضر دارید، گفت: برای ارتباط با کودکان باید آنها را به خوبی تحویل گرفت و این که خودمان را به عالم کودکان درآوریم تا احساس نکنند تافته جدابافته‌ای هستند.

وی اظهار داشت: اگر ما کودکان را به گونه‌ای تحویل بگیریم و همبازی آنها شویم، آنقدر صمیمی می‌شوند که ما را در فضاهای فکری، خیالی و بازی خودشان راه می‌دهند. فکر می‌کنم همانند بچه بودن، حرف زدن و رفتار کردن در ارتباط با آنها سخت و نیازمند خلاقیت است.

نویسنده لنگه کفش تصریح کرد: تلاش می‌کنم خلاقیت‌هایی را در آثارم برای کودکان بگنجانم تا با گرفتن ارتباطی درست با کودکان و نوجوانان بتوانم آثاری بی‌نظیر و مطابق با ذائقه و مخاطبان خلق کنم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود