Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@20:33:25 GMT

طرز تهيه کاپ کيک نارگيل و شکلات

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۷۶۲۷

طرز تهيه کاپ کيک نارگيل و شکلات

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه کاپ کيک نارگيل و شکلات با کرم نوتلا
کاپ کيک نارگيل و شکلات، دو طعم دلپذير کاکائو و نارگيل را با هم ترکيب مي‌کند و نتيجه حاصل فوق العاده است.
مدت زمان آماده سازي: 30 دقيقه
مدت زمان پخت: 30 دقيقه
ميزان سرو: 6 تا 8 نفر
مواد لازم براي کاپ کيک نارگيل شکلاتي :
روغن مايع 120 گرم شکر175 گرم تخم مرغ 2 عدد وانيليک چهارم قاشق چايخوري پودر نارگيل100 گرمآرد230 گرمبکينگ پودر1 قاشق چايخوريپودر کاکائو20 گرمماست خامه اي2 قاشق سوپخوريآب گرم1 پيمانه
مواد لازم کرم نوتلا:
کره2 قاشق سوپخوري نوتلا3 قاشق سوپخوري پودر قند 3 قاشق سوپخوري خامه صبحانهيک قاشق سوپخوري
طرز تهيه کاپ کيک نارگيل شکلاتي :
تخم مرغ ها و شکر را با دور متوسط همزن برقي بزنيد تا سبک شود سپس روغن مايع و وانيل را افزوده و هم بزنيد تا مخلوط شود، ماست خامه اي را افزوده و در حد مخلوط شدن هم بزنيد سپس همزن را خاموش کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرد، پودر کاکائو و بکينگ پودر را مخلوط کرده و به تناوب به همراه آب افزوده و با ليسک هم بزنيد در آخر پودر نارگيل را اضافه کرده و مخلوط کنيد. مواد را داخل قالب هاي کاپ کيکي که کاغذ انداخته ايد، ريخته و در فر از پيش گرم شده با دماي 180 درجه سانتي گراد به مدت حدود 45 دقيقه قرار داده تا پخته شود.
سپس روي توري فلزي قرار دهيد تا کاملا خنک شود.
کرم نوتلا را داخل قيف با ماسوره شکوفه بزرگ ريخته و روي کاپ کيک ها را تزيين کنيد.
طرز تهيه کرم نوتلا:
کره نرم و پودر قند را با دور متوسط همزن برقي بزنيد تا مخلوط شده و کرمي و سبک شود. سپس خامه صبحانه و نوتلا را افزوده و هم بزنيد تا کرمي يکدست شود. کرم را به مدت حدود نيم ساعت در يخچال قرار دهيد تا کمي سفت شده و قابل ماسوره زدن شود سپس داخل قيف ريخته و ماسوره بزنيد.
نکته: اين کاپ کيک را بدون کرم نيز مي توانيد سرو کنيد.
منبع : ماهنامه کيک و شيريني - bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن

به گزارش قدس آنلاین، طبق آمار ایمیدرو، چهار شرکت بزرگ تولیدکننده آلومینیوم کشور، از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه سال گذشته، تولید ۶۳۵ هزار و ۵۹۷ تن شمش آلومینیوم را ثبت کرده و رقم زده‌اند؛ با توجه به آمار تولید در یکساله ۱۴۰۱، ۶۳۲ هزار و ۱۶۶ تن شمش آلومینیوم در کشور تولید شده بود. بر این اساس تولید در این مقایسه آماری حدود ۳۴۳۱ تن (۰.۵ درصد) بیشتر شده است.

از این میزان شمش آلومینیوم تولیدی ظرف یکسال، به ترتیب شرکت‌ آلومینیوم جنوب ۲۷۷ هزار و ۶۷۹ تن، ایرالکو ۱۷۴ هزار و ۶۶۲ تن، المهدی ۱۴۷ هزار و ۵۵ تن و آلومینای ایران ۳۶ هزار و ۲۰۱ تن تولید محصول داشته‌اند.

علاو بر این طبق آمار در مجموع یکساله ۱۴۰۲، شرکت آلومینای ایران حدود ۲۲۲ هزار و ۱۳۸ تن پودر آلومینا، ۴۱۰۶ هیدرات آلومینیوم و ۵۹۸ هزار و ۵۹۹ تن بوکسیت (ماده اولیه تولید پودر آلومینا) تولید شد.

بررسی‌های ایسنا، از آمار تولید در یکساله ۱۴۰۱، نشان می‌دهد که این شرکت در مجموع ۱۲ ماهه ۱۴۰۱، حدود ۲۲۵ هزار و ۹۴۲ تن پودر آلومینا و حدود ۵۷۱‌ هزار و ۶۸۰ تن بوکسیت تولید شده است.

بر این اساس تولید پودر آلومینا  ۱.۶ درصد افت کرده اما تولید بوکسیت ۴.۷ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن
  • سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید
  • خرید زعفران با کیفیت و قیمت باورنکردنی
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • ویدیو/ «اگر بزنید، می‌زنیم»؛ واکنش به سیلی ایران در خیابان‌های تهران
  • برگ این درخت در بهار فقط کار می کند