Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به اينکه تمام نظافت شهر کربلا و نجف به عهده شهرداري تهران است، گفت: امسال 2 هزار پرنسل شهرداري وظيفه اين کار را تا دور روز بعد از اربعين انجام خواهند داد. مجتبي يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري تسنيم با اشاره به آخرين اقدامات انجام شده از سوي شهرداري تهران در مرزهاي عراق و ايران و همچنين کربلا و نجف، اظهار کرد: در اين زمينه بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته اقداماتي در بحث نظافت شهرهاي اشاره شده انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: بر اساس هماهنگي صورت گرفته با ستاد عتبات عاليات بجث تغذيه پرنسل شهرداري تهران به عهده اين ستاد بوده و در اين در حالي است که شهرداري در اين بخش هزينه‌اي را پرداخت نمي‌کند.
يزداني با اشاره به اعزام نيروهاي شهرداري تهران به نجف و کربلا بيان کرد: در اين زمينه بر اساس برنامه عمل خواهيم کرد به طوري که مرحله نخست نيروهاي شهرداري تهران طي روزهاي آينده به کشور بازگشته و قرار است مرحله دوم نيروها به نجف و کربلا اعزام شوند.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران افزود: دومين گروه از نيروهاي شهرداري تهران که هزار نفر خواهند بود، 8 آبان اعزام خواهند شد و تا دو روز بعد از اربعين در کربلا حضور خواهند داشت.
وي در خصوص نحوه توزيع اعتبارات گفت: در اين بخش معاون مالي و اقتصادي شهرداري تهران اعتبارات در نظر گرفته شده از سوي شوراي شهر تهران را بر اساس نياز دستگاه‌ها اختصاص خواهد داد ضمن اينکه اعتبارات به موقع در اختيار شهرداران مناطق فعال در مرزها قرار داده شده است.
يزداني همچنين به دپو برخي از اقلام در شهر کربلا و نجف اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگي‌هاي صورت گرفته برخي از اين اقلام در انبارهاي کربلا و نجف براي سال‌هاي آتي نگهداري خواهند شد.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران ادامه داد: به زودي بازديد‌هاي از مرزهاي تردد زائرين کربلا به همراه اعضا ستاد اربعين انجام خواهد گرفت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۱۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۰۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۵، قرچک با شاخص ۱۴۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۹، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۸، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۸، اسلام‌شهر با شاخص ۹۸، امام خمینی با شاخص ۶۱، باغستان شهریار با شاحص ۹۶، پارک رازی با شاخص ۵۹، پاکدشت با شاخص ۹۸، پردیس با شاخص ۹۰، پیشوا با شاخص ۷۹، تربیت مدرسه منطقه شش با شاخص ۷۰، چشمه با شاخص ۷۳، دانشگاه تهران با شاخص ۶۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۳، دماوند با شاخص ۵۶، رباط‌کریم با شاخص ۹۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۲، شریف منطقه دو با شاخص ۵۸، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۶، شهریار با شاخص ۵۹، علم و صنعت با شاخص ۹۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۵، قدس با شاخص ۵۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۶، ملارد با شاخص ۷۵، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۵، ورامین با شاخص ۵۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه پونک با شاخص ۴۸، درموقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745680

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند