Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، صادق زیباکلام در بخشی از گفتگوی خود با فرارو گفت: حالا که روحانی رای آورده دیگر به مطالبات توجهی نشان نمی دهد... همچنان هم مثل مردمک چشمم از آقای روحانی حمایت می‌کنم ولی درعین حال کاملا از ایشان انتقاد می‌کنم.

 

مثل الان که از او انتقاد می‌کنم. من از آقای روحانی دست نشسته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به خاطر خود آقای روحانی و اعتدال و توسعه که او آنها را نمایندگی می‌کند می‌گویم. بالاخره جریان اعتدال که نباید به آقای روحانی ختم شود. این جریان باید به عنوان یک جریان در ایران جایگاهی داشته باشد.

 

متاسفانه برخوردی که آقای روحانی دارد اعتبار میانه روی، اعتبار مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی و اعتبار رئیس دولت اصلاحات را هم از بین می‌برد...

 

فرارو

506

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران

هواداران استقلال که امروز مجوز حضور در محل تمرین تیم محبوب خود را پیدا کرده بودند، بعد از ورود به کمپ مرحوم حجازی تمرینات تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش همشهری آنلاین در این تمرین آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی که به تازگی حکم سرپرستی باشگاه استقلال تهران را دریافت کرده است هم حضور داشت.

tags # آتیلا حجاری ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با خاتمی
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳