Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا اعلام کرد که باقيمانده اسناد محرمانه از ترور جان اف کندي را پس از حذف اسامي و آدرس هاي افرادي که هنوز زنده هستند، منتشر خواهد کرد.

به گزارش بامداد يکشنبه ايرنا، ترامپ در توئيتر نوشت: پس از مشاوره هاي دقيق با ژنرال کلي (رئيس ستاد کارکنان کاخ سفيد)، سيا و ساير آژانس ها، همه اسناد ترور جان اف کندي را منتشر مي کنم، البته به جز اسامي و آدرس هاي افرادي که هنوز زنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين کار را به دليل افشاي کامل، شفافيت و پايان دادن به همه تئوري ها توطئه انجام مي دهم.
وي به زمان انتشار بقيه اسناد اشاره نکرد.
به گزارش ايرنا، در حالي که قرار بود روز پنجشنبه همه اسناد مرتبط با ترور جان اف کندي رئيس جمهوري اسبق آمريکا 54 سال پس از اين حادثه منتشر شود، ترامپ تحت فشار نهادهاي اطلاعاتي اين کشور بخشي از اين اسناد را همچنان محرمانه نگاه داشت.
ترامپ که روز چهارشنبه در توئيتي وعده انتشار همه اين اسناد را داده بود، در فرصت اندک باقيمانده تنها امکان تصميم گيري درباره انتشار همه سه هزار برگ سند و يا تنها بخشي از آنها را داشت. در نهايت ترامپ، تصميم دوم را اتخاذ و دستور انتشار همان دو هزار و هشتصد سند را صادر کرد و 180 روز به نهادهاي اطلاعاتي فرصت داد تا اسناد باقيمانده را بررسي کنند.
برخي از اين اسناد حاکي از توطئه سيا براي ترور سران برخي کشورهاست. اما مورخاني که اين اسناد را مطالعه کرده اند، مي گويند که انتشار آنها به نتيجه گيري تازه و شگفتي درباره ترور کندي منجر نخواهد شد و تنها مي تواند ابعاد تحقيقات درباره اين ترور و سفر «لي هاروي اسوالد» (عامل ترور) را به پايتخت مکزيک روشن تر کند. اسوالد دو ماه مانده به ترور کندي به مکزيکوسيتي سفر کرده بود.
جان اف کندي، سي و پنجمين رئيس جمهوري ايالات متحده آمريکا 22 نوامبر 1963 ساعت 12 و 30 دقيقه ظهر به وقت تگزاس در شهر دالاس در ايالت تگزاس ترور شد. هنگامي که خودروي ويژه رياست جمهوري به بيمارستان رسيد، جان اف کندي بر اثر برخورد مستقيم گلوله به سرش درگذشته بود.
شبک**9423**3404**انتشار: محسن اسماعيلي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم