Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:09:33 GMT

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۹۴۳۹

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از سولماز محمودي: کيث کيمبل، از وب‌سايت متاکريتيک هر هفته آخرين اخبار، آپديت ها، تريلرها و مطالب مربوط به فيلم هاي سينمايي که قرار است در طول ماه هاي آينده روي پرده سينماهاي دنيا بروند را گردآوري و منتشر مي کند.
متاکريتيک وب سايتي تجاري است که نقدهاي منتقدين در خصوص فيلم هاي سينمايي، بازي ها، آلبوم هاي موسيقي، سريال ها، دي وي دي ها و اخيراً کتاب ها را جمع آوري مي نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراين مي توانيد موثق ترين اخبار در مورد فيلم هاي مورد علاقه خود و ستاره هايي که قرار است در اين فيلم ها بازي کنند را در اينجا بخوانيد.

تريلر جديد فيلم سينمايي «جنگ ستارگان: آخرين جِداي» (Star Wars: The Last Jedi) روي کاراکترهاي اصلي از فيلم «جنگ ستارگان» نيرو برمي خيزد» تمرکز دارد. کايلو رن/بن سولو (با بازي آدام درايور) به آينده خويش مي انديشد. رِي (با نقش آفريني ديزي ريدلي) لوک اسکاي واکر (مارک هميل) را با تماس با نيرو، خشک مي کند. ژنرال ليا اورگانا (کري فيشر) فرمانروايي نيروهاي مقاومت به رهبري پو ديمران (اسکار آيزاک) را به عهده دارد. فين (جان بويگا) با کاپيتان فازما (گوئندولين کريستي) مبارزه مي کند و چوباکا حالا با يک پورگ (که تصويرش را در زير مي بينيد و حالا عروسک هايش در بيشتر فروشگاه ها ديده مي شوند) دوست شده است. کاراکترهاي جديدي با نقش آفريني بازيگراني همچون بنيسيو دل تورو، لورا درن و کلي ماري ترن اضافه شده اند. آيا تريلر ديگري منتشر خواهد شد يا همه بايد منتظر باشيم تا 15 دسامبر اطلاعات بيشتري درباره آن بدست آوريم؟

اسپين-آف جديدي از مردان ايکس با عنوان «جهش يافتگان جديد» (The New Mutants) روز 13 آوريل 2018 روي پرده سينماها خواهد رفت. کارگرداني آن را جاش بون به عهده دارد و فيلم درباره پنج جهش يافته جديد است که بر خلاف ميلشان در يک مکان مخفي زنداني شده اند. تيم بازيگران اين فيلم شامل ميزي ويليامز در نقش ولفس‌بين، آنيا تيلور-جوي در نقش مجيک، چارلي هيتون در نقش کنون‌بال، هنري زاگا در نقش سان‌سپات و بلو هانت در نقش ميراژ مي شود.

آخرين تريلر فيلم «ليگ عدالت» (Justice League) بيش از تريلرهاي قبلي بر غيبت سوپرمن تأکيد دارد. شايد اين فقط يک يادآوري درباره آنچه در پايان فيلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» باشد زيرا از آن موقع تابحال اتفاقات زيادي در دنياي دي سي افتاده است. فيلم «زن شگفت انگيز» تابستان امسال سينما را نجات داد. مت ريوز براي نويسندگي و کارگرداني يک فيلم سينمايي در مورد بتمن استخدام شده است. زک اسنايدر به خاطر يک موضوع خانوادگي از اين فيلم کناره گيري کرده و جاس ودون در حال تکميل فيلمش است. همه منتظريم که ببينيم اين فيلم وقتي 17 نوامبر اکران مي شود چه خواهد کرد.

اولين فيلم بلند کوري فينلي (نويسنده/کارگردان) با بازي اليويا کوک در نقش آماندا و آنيا تيلور-جوي در نقش لي‌لي، دو دوست دوران کودکي است که پس از جدا شدن از هم، با نيت کشتن پدرخوانده لي‌لي (با بازي پل اسپارکس) دوباره با هم ارتباط برقرار مي کنند. نقشه آنها ماجرا را به آنجا مي رساند که آنها يک شياد محلي (آنتون يلچين) را استخدام مي کنند تا به آنها کمک کند. فيلم سينمايي «توروبرد ها» (Thoroughbreds) با اکران در جشنواره فيلم ساندنس 2017 نقدهاي بسيار خوبي دريافت کرد. منتظر اکران آن در سينماها در تاريخ 9 مارس 2018 باشيد.

با تيمي قوي از بازيگران (کريستوفر ابوت، جان برنتال، ايموجن پوتس، رزماري ديويت)، جيمي ام. داگ (کارگردان) فيلمنامه بنجامين و پل چاينا را درباره يک مرد سرگردان (با بازي ابوت) کارگرداني کرده که اين مرد در مسير خود به دهکده کوچکي در آلاسکا مي رسد. فيلم «ويرجينياي عزيز» (Sweet Virginia) با اکران در جشنواره فيلم ترايبکا نقدهاي خوبي به دست آورد. اين فيلم روز 17 نوامبر 2017 به اکران عمومي در مي آيد.

راس لينچ در فيلم «دوست من داهمر» (My Friend Dahmer) نقش يک نوجوان و قاتل سريال بالقوه به نام جفري داهمر را ايفا مي کند. اين فيلم که بر اساس رمان مصور زندگي نامه اي تحسين شده اي نوشته جان "درف" بکدرف (که در واقع در دهه هفتاد دوست دوران نوجواني داهمر بوده) ساخته شده و داستان داهمر و زندگي دشوار او و ماجراهايش در مدرسه را به تصوير مي کشد. آن هچه نقش مادر بي ثبات داهمر و دالاس رابرتز نقش پدرش را بازي مي کنند. مارک ميرز نويسندگي و کارگرداني اين فيلم سينمايي را به عهده داشته که قرار است سوم نوامبر 2017 به نمايش عمومي در آيد.

درام خانوادگي «قبايل پالوس وردس» (The Tribes of Palos Verdes) که بر اساس رمان جوي نيکولسون ساخته شده درباره نوجواني به نام مدينا (با بازي مايکا مونرو) است که همراه با خانواده اش به پالوس وردس، در حومه لس آنجلس، در ايالت کاليفرنيا، نقل مکان مي کند، جايي که زندگي مشترک والدينش از هم مي پاشد و خودش عاشق موج سواري مي شود. جنيفر گارنر و جاستين کرک نقش والدين مدينا را ايفا مي کنند و کودي فرن در نقش برادر دوقلويش ظاهر شده که در طول داستان معتاد به مواد مخدر مي شود. اول دسامبر 2017 اين فيلم در سينماهاي منتخب به نمايش در خواهد آمد.

در فيلم «راننده فراري» (Wheelman) فرانک گريلو نقش راننده اي فراري را بازي مي کند که بايد دريابد چه کسي به او خيانت کرد تا بتواند خانواده اش را نجات دهد. اين فيلم محصول نتفليکس که 20 اکتبر تاريخ اکران آن است، اول فيلم بلند جرمي راش (نويسنده و کارگردان) است. گرت ديلاهانت، کيتلين کارمايکل، وندي مونيز و ويليام هيفاراس، در نقش هاي مکمل اين فيلم ظاهر شده اند.

اخبار و يادداشت هاي کوتاه درباره فيلم هايي که قرار است ساخته شوند:
• سيلوستر استالونه قرار است کارگرداني فيلم «کريد 2» (Creed 2) با بازي مايکل بي. جوردن را عهده دار باشد. (منبع: Film/)
• اسپين-آف مردان ايکس با عنوان «گمبيت» (Gambit) با بازي چنينگ تيتوم، عليرغم آنکه هنوز کارگردان تأييد شده اي ندارد (آخرين شايعه درباره کارگردان احتمالي آن، گور وربينسکي) است، روز 14 فوريه 2019 اکران خواهد شد.
• تامي لي جونز ه کيسي افلک پيوست تا در فيلم اقتباسي جو رايت از رمان جان ويليامز با عنوان Stoner (1965) نقش آفريني نمايد. (منبع: THR)
• گل گدوت در حال مذاکره براي بازي در فيلم Ruin، فيلم مهيج درباره انتقامجويي در آلمان بعد از جنگ جهاني دوم است. (منبع: Deadline)
• آدام مک‌کي، براي فيلم زندگي نامه اي اش درباره ديک چني، تايلر پري را براي نقش کالين پاول و کريستين بيل را براي نقش چني انتخاب کرده است. ايمي آدامز براي نقش همسر چني، سم راکول براي نقش جورج دبليو. بوش و استيو کارل براي نقش دونالد رامسفلد انتخاب شده اند. (منبع: Deadline)
• فيلم بلندي بر اساس بازي تخته اي Settlers of Catan در حال ساخت توسط سوني است. (منبع: Heat Vision)
• هلن ميرن، لوک اوانز، کيليان مورفي و ساشا لاس قرار است در فيلم جديد لوک بسون با عنوان «آنا» (Anna) نقش آفريني نمايند. (منبع: THR)
• کونراد ورنون قرار است انيميشن سينمايي «خانواده آدامز» (The Addams Family) را کارگرداني نمايد. (منبع: THR)
• جاش بون (نويسنده/کارگردان) قرار است فيلمنامه فيلم اقتباسي «طلسم» (The Talisman) از روي رمان استيون کينگ را نويسندگي کرده و کارگرداني آن نيز احتمالاً بر عهده خودش خواهد بود. (منبع: Variety)

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ٬ هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024 با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024» (اتوکِینای چین 2024) از 6  تا 15 اردیبهشت 1403 در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ ها (6 تا 9 اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می شود که فضایی به وسعت کل 230,000 متر مربع را پوشش خواهد داد.
 
در این نمایشگاه 117 مدل خودرو توسط 30 شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی های نو و با عرضه 278 خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  
 
چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برندهای شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. 
 
در ادامه این مطلب گزارش تصویری خبرگزاری تسنیم را از اولین روز نمایشگاه خودروی پکن مشاهده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی