Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@15:16:01 GMT

پروژه نئوم؛مگاشهر جدید عربستان سعودی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۹۵۴۰

‍‍‍‍‍‍

برای مشاهده ویدئو، لطفا جاوااسکریپت را فعال کنید و از مرورگرهای بروز استفاده نمائید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 ضربه پنالتی!

به گزارش ورزش سه، آمار ضربات پنالتی در لیگ عربستان در دوره گذشته به خصوص در فصل جاری جنجال و بحثی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

از طریق دیتاهای آماری سایت pta نگاهی داریم به لیگ عربستان و سه لیگ بزرگ (انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی) در خصوص آمار دقیق ضربات پنالتی که در فصل جاری برای تیم‌های مختلف گرفته شده است.

در لیگ عربستان 100 ضربه پنالتی اعلام شد که تمام باشگاه‌ها حداقل یک ضربه پنالتی گرفتند، در حالی که 79 ضربه پنالتی در لیگ برتر انگلیس اعلام شد که در این لیگ هم همه باشگاه‌ها حداقل یک ضربه دریافت کردند، لیگ ایتالیا هم 105 ضربه پنالتی داشت، در لیگ اسپانیا هم 79 ضربه پنالتی هم برای تیم‌های حاضر در این لیگ گرفته شده است.

باشگاه الهلال با 15 ضربه پنالتی در صدر تیم‌های لیگ عربستان قرار دارد و پس از آن باشگاه النصر با 11 ضربه پنالتی، سپس باشگاه الاتحاد با 8 ضربه پنالتی و الریاض و الفتح هرکدام با با 8 ضربه پنالتی در این فصل بیشترین ضربه پنالتی دریافت کرده‌اند. الطائی، باشگاه الخلیج، باشگاه الفیها و باشگاه الشباب 7 ضربه پنالتی دارند.

در لیگ برتر انگلیس، آرسنال، چلسی و لیورپول هر کدام 8 ضربه پنالتی به دست آوردند، این تیم‌ها بیشترین سهم را در لیگ برتر انگلیس داشته‌اند و پس از آن اورتون و وستهام با 7 ضربه پنالتی در رتبه بعدی قرار دارند و پس از آن تاتنهام و فولام با 6 ضربه پنالتی بیشترین سهم را دارند، در این فصل هیچ پنالتی برای استون ویلا اعلام نشده است. .

در لیگ ایتالیا هم اینتر با 11 ضربه پنالتی، رم با 10 ضربه پنالتی بیشترین سهم را دارند، در لیگ اسپانیا هم ختافه، رایو وایکانو و دپورتیوو آلاوس با 6 ضربه پنالتی بیشترین سهم را داشته‌اند، باشگاه بارسلونا یکی از عجیب‌ترین آمار را دارد و تا اینجای فصل هیچ پنالتی به سود آنها اعلام نشده است!

در بین تمام لیگ‌های دنیا آمار 100 پنالتی لیگ عربستان یکی از جالب‌ترین‌هاست و بیشترین پنالتی در این لیگ اعلام شده است و باشگاه الهلال به تنهایی به اندازه 3 تیم اول لیگ اسپانیا پنالتی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس
  • بایدن: کشور‌های عربی آماده هستند اسرائیل را به رسمیت بشناسند
  • (تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 ضربه پنالتی!
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • رونمایی شهر هوشمند عربستان از یک استراحتگاه تالابی جدید
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز