Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@09:50:04 GMT

عکس/ آماده سازی موکب صاحب الزمان(عج) در مسیر کربلا

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۹۶۴۰

تصاویری از موکب صاحب الزمان (عج) در تیر 828 مسیر نجف - کربلا دو هفته مانده به اربعین حسینی را مشاهده می‌کنید./ عکس: احسان نادرپور

ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامۀ «شناسایی و رشد دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان توضیح داد: بنیاد ملی نخبگان با هدف توانمندسازی، مهارت‌افزایی و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی حداکثری استعدادهای فردی و گروهی دانشجویان صاحب استعداد برتر، با اجرایی‌سازی «شیوه‌نامۀ شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی»، از توسعۀ فعالیت‌های نخبگانی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی پشتیبانی می‌کند.

محمدقلی ادامه داد: بر این اساس، مبتنی بر رویکرد شناسایی فعال، اطلاعات حائزان شرایط از مراکز مرتبط استعلام و بدون نیاز به ثبت درخواست ذی‌نفعان، برای هر یک در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد ملی پرونده تشکیل می‌شود؛ سپس از حائزان شرایط برای ورود به مسیر نخبگی در بنیاد ملی دعوت به عمل می‌آید.

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان در ادامه افزود: برگزیدگان المپیادهای دانش‌آموزی و دانشجویی، رتبه‌های برتر آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها، دانشجویان نمونۀ کشوری، برگزیدگان رویدادهای معتبر و همچنین توصیه‌شدگان از سوی اساتید/ نهادهای معتبر، از جمله حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی هستند.

وی با بیان اینکه در این طرح، هر یک از برگزیدگان پس از انتخاب استاد راهبر، «برنامۀ توانمندساز» خود در مسیر نخبگی را با همکاری وی تدوین و اجرایی می‌سازند، گفت: «برنامۀ توانمندساز» شامل مجموعه فعالیت‌هایی است که در چهار بخش «تحصیلی»، «تخصصی و پژوهشی»، «مهارت‌های فردی و حرفه‌ای» و «فرهنگی و اجتماعی» متناسب با مقطع تحصیلی برگزیده و در چارچوب شیوه‌نامه، با همکاری استاد راهبر و برگزیده برای یک‌سال تحصیلی تدوین و اجرا می‌شود.

محمدقلی با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان، به منظور انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در مسیر نخبگی از سوی برگزیده، امکان بهره‌مندی از اعتبار و تسهیلاتی را فراهم می‌کند، نیز گفت:  اعتبار مالی انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در اختیار استاد راهبر قرار می‌گیرد و صرفاً برای انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز برگزیده قابل هزینه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تونل شماره ۱ راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیربار ترافیک رفت
  • تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیر بار ترافیک رفت
  • اولین جزئیات از تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام به مهران | ببینید
  •  تونل شماره ۱ راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیربار ترافیک رفت
  • تونل اول راه کربلا زیر بار ترافیک رفت
  • اقدامات سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان همزمان با ماه رمضان و عید نوروز
  • شیوه‌نامۀ «شناسایی و رشد دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی» ابلاغ شد
  • ابلاغ شیوه‌نامۀ «شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی»
  • شیوه‌نامۀ «شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی» ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه «شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی» ابلاغ شد