Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:10:59 GMT

بوفون: سبک بازی ناپولی مناسب ما نیست

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۹۷۱۶

بوفون: سبک بازی ناپولی مناسب ما نیست

کاپیتان یوونتوس از تفاوت سبک بازی تیمش با ناپولی سخن به میان آورد. او از پیروزی برابر میلان در سن سیرو خوشحال است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس با پیروزی ارزشمندی که برابر میلان در هفته یازدهم رقابت‌های سری A به دست آورد موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. بوفون از پیروزی و صدرنشینی تیمش خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان یوونتوس این گونه به پیروزی برابر میلان واکنش نشان داد و اظهار کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم. نشان دادیم که چرا باید در صدر جدول قرار بگیریم. به میلان احترام گذاشتیم و با نهایت تلاش خود و انگیزه بالایی که داشتیم سه امتیاز را کسب کردیم.

او ادامه‌ داد: برای رسیدن به این سه امتیاز جنگیدیم و به آنچه می‌خواستیم  دست پیدا کردیم. دانیل روگانی بازیکن جوانی است اما  در یوونتوس توانست بدرخشد. او استعداد بالایی دارد و کمک زیادی به ما خواهد کرد.

بوفون در پایان صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: با این  پیروزی به صدر جدول رده‌بندی بازگشتیم. سبک بازی ما با ناپولی بسیار متفاوت است. سبک بازی ناپولی مناسب ما نیست و عکس این هم درست است. باید به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند

ساکی به سران روسونری توصیه کرد به سراغ مهاجم بولونیا بروند.

آریگو ساکی سرمربی اسبق میلان و تیم ملی ایتالیا که این روزها به عنوان یکی از معتبرترین کارشناسان فوتبال ایتالیا شناخته می شود، بر این باور است که میلان با حفظ استفانو پیولی باید ۴ خرید جدید در اختیار این سرمربی قرار دهد.

ساکی در ستون خود در روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت:

وقتی ساختار یک تیم منظم است، نیازی به تغییرات بنیادی و گسترده نیست. میلان پس از حفظ پیولی‌ باید ۴ بازیکن در اختیار او قرار دهد. اگر ژیرو رفتنی است، باید یک مهاجم جذب شود، همچنین‌ نیاز به جذب یک هافبک و دو مدافع احساس می شود. بهترین گزینه برای مهاجم، یاشوا زیرکزی است؛ او یک مهاجم خودخواه نیست و واقعا برای تیم موثر بازی می کند. او توانایی های فنی بالایی دارد، همیشه در جریان بازی است و حتی در کارهای دفاعی به تیمش کمک زیادی می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد