Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:24:57 GMT

ماتیچ: یونایتد توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۹۸۴۹

ماتیچ: یونایتد توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد

هافبک صربستانی منچستریونایتد می‌گوید که این تیم می‌تواند در این فصل چشم به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از منچستریونایتد در هفته‌ دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف تیم تاتنهام رفت و در پایان این مسابقه موفق شد با یک گل حریف خودش را شکست دهد.

نمانیا ماتیچ در بازی دیروز (شنبه) به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از پایان مسابقه، گفت‌: من فکر می‌کنم که اگر با همین روند فوتبال بازی کنیم در پایان فصل از مدعیان قهرمانی در لیگ باشیم. پیروزی بسیار مهم و خوبی را کسب کردیم. آن هم برابر یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های این روزهای فوتبال انگلیس. از مارسیال هم‌تیمی خودم نیز تشکر می‌کنم که در این گل و پیروزی سهیم بود. این سه امتیاز می‌تواند در پایان فصل خیلی به سود تیم ما باشد. ما با شایستگی توانستیم پیروز این مسابقه شویم. در نیمه نخست آنها توپ را بیشتر در اختیار داشتند ولی شانس‌های ما برای گلزنی بهتر بود. همان طور که گفتم حریف تیم کوچکی نبود و فوتبال خوبی را نیز به نمایش گذاشت.

منچستریونایتد در حال‌ حاضر باید خودش را برای بازی حساس برابر بنفیکا آماده کند که این بازی سه‌شنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار خواهد شد. بعد از این بازی شیاطین سرخ باید به مصاف چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلیس بروند که این بازی تقابل ژوزه مورینیو با تیم سابق خود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم