Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم خراسان شمالی از وزیر جدید علوم توجه به رشته‌های مورد نیاز در آموزش عالی استان است.

علی قربانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در بجنورد اظهار داشت: آن چه بر اساس سند آمایش استان باید مورد توجه قرار بگیرد توسعه آموزش عالی در استان است و امروز استان نیازمند گسترش این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌همین تناسب افزایش رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز در زمینه‌های مختلف گردشگری و کشاورزی و هم‌چنین صنایع تبدیلی و تکمیلی و پایین دستی است.

وی افزود: امروز خراسان شمالی در زمینه آموزش عالی بیشتر از نیاز کمی، نیاز کیفی است که در این زمینه در وزارت جدید علوم ، تحقیقات و فناوری باید نگاه ویژه‌ای به‌وجود بیاید.

نماینده مردم شهرستان بجنورد در مجلس شورای اسلامی انتظار استان خراسان شمالی از وزیر جدید علوم را توجه به رشته‌های مورد نیاز در آموزش عالی استان دانست و خاطرنشان کرد: با صحبت‌های انجام گرفته با دانشگاه‌های استان نیاز این دانشگاه‌ها به رشته‌هایی خاص احساس می‌شود که انتظار می‌رود وزیر جدید با دادن مجوز‌های مورد نیاز به دانشگاه‌های خراسان شمالی موجبات برطرف شدن این نیاز در دانشگاه‌ها را فراهم آورد.

قربانی در پایان تصریح کرد: انتخاب منصور غلامی به عنوان وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری قطعا به نفع جامعه علمی کشور خواهد بود و برای استان خراسان شمالی نیز شرایط مناسبی را فراهم خواهد آورد تا بتوان فضای مناسب و با نشاط علمی را ایجاد کرد.

انتهای پیام/

R7719/P1357/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • رویداد بین المللی نوروتاک
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است