Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به اربعین حسینی، خیل عاشقان از هر دیار و با هر زبانی، روانه حریم حرمش می‌شوند. رسم پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا چند سالی است که باب شده است و افراد زیادی هر ساله عاشقانه این مسیر را در طی چند روز می‌پیمایند.

عشق  و ارادت به سالار شهیدان به قدری عمیق است که عاشقان در هر سن  و با هر جنسیتی از عمق روح و جان‌شان به زوار حرم سیدالشهدا خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه‌های بسیاری از این خدمتگزاری ها می‌توان ارائه داد. خدمتی صادقانه و بی‌چشم‌داشت که تنها دلیلش عشق است و عشق است و تنها عشق...

اما در این میان صحنه‌هایی مشاهده می‌شود که بسیار شیرین و لذت‌بخش است. در ویدئوی زیر خدمت خالصانه و عاشقانه دختربچه‌ای را مشاهده می‌کنید که با دستان کوچک اما مهربانش در مسیر نجف تا کربلا، زائران را اطعام می‌کند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/ صحنه‌های زیبایی از اطعام زائران حسینی توسط دختربچه عراقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر

به گزارش ورزش سه، از هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تیم رده آخری المرخیه در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم مدعی قهرمانی الغرافه رفت که در پایان نتیجه عجیبی رقم خورد  المرخیه ته جدولی موفق به برتری 3 بر 2 شد.

اما مرد اول این میدان کسی نبود جز ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس یعنی بشار رسن 27 ساله که موفق به زدن 1 گل و ثبت 2 پاس گل برای هم تیمی هایش در این مسابقه شد.

المرخیه در این بازی گل اول را  توسط دامه ترائوره از الغرافه دریافت کرد اما در آخرین دقیقه نیمه اول این گل توسط یوسف ان جیه با پاس گل بشار جبران شد. در دقیقه پنجاه و پنجم  بازی بشار رسن موفق به زدن گل دوم تیمش شد تا المرخیه با نتیجه 2 بر 1 پیش بیوفتد. گلی در دقیقه 89 توسط یاسین براهیمی از روی نقطه پنالتی جبران شد اما در آخرین دقیقه بازی بود که بازهم روی پاس گل بشار توسط ان جیه به گل رسید تا یک پیروزی باشکوه را بدست آورد و امیدوار به ماندن در لیگ ستارگان در دو هفته پایانی باشد.

ستاره عراقی المرخیه از نیم فصل دوم و پس از جدایی قرضی  از القطر به المرخیه آمده و تاکنون در 7 بازی موفق به ثبت 3 گل و 3 پاس گل برای تیمش شده است. شاگردان پدرو مارتینز با 14 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارند و امیدوار به حفظ سهمیه خود در دو هفته پایانی خواهند بود.

الغرافه که پس از سال ها شانس کسب قهرمانی در این فصل از لیگ ستارگان را دارد نیز با این شکست 41 امتیازی ماند تا اختلاف دو امتیازی اش در صدر جدول با السد با یک بازی بیشتر حفظ شود. 

دیگر خبرها

  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
  • خوشحالی دختربچه گلستانی از برآورده شدن آرزویش برای کودکان فلسطینی + فیلم
  • صحنه‌سازی ناشیانه اسرائیلی ها در پایگاه نواتیم | تصاویر
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • تصاویر ادعایی اسرائیل از وضعیت پایگاه نواتیم سوژه کاربران مجازی شد