Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:47:37 GMT

نفت حريف ايده‌آل براي استقلال بعد از دربي

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۱۳۸۵

نفت حريف ايده‌آل براي استقلال بعد از دربي

خبرگزاري آريا - بعد از شکست پرحاشيه مقابل رقيب سنتي در دربي 85 حالا استقلال اين فرصت را دارد تا در هفته يازدهم ليگ برتر مقابل رقيبي ايده آل به ميدان رفته و دوباره روي آرامش را ببيند.
به گزارش "ورزش سه"، وينفرد شفر خيلي دوست داشت با کسب نتيجه اي خوب در دربي حساس پايتخت مقابل پرسپوليس تا حدودي تيمش را به مسير موفقيت بازگرداند اما شوک حضور پيرمرد آلماني هم جواب نداد تا با شکست در اين جدال حساس مشکلات و بحران هاي اردوي استقلال بيشتر به چشم بيايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پيرمرد آلماني که در اين چند روز با انتقادات و نااميدي بيشتري پيرامون اردوي استقلال روبرو شده بود يک فرصت ايده آل پيش رو دارد آن هم رويارويي با تيمي بحران زده تر از آبي ها يعني نفت تهران است که نه بحث مالکيت و مديريتي اش مشخص است نه ثبات لازم روي نيمکت مربيگري را دارد تا بتواند حريفي سرسخت و چغر قلمداد شود.
با توجه به اين که نفت قدرت لازم براي شکست دادن استقلال حداقل روي کاغذ را ندارد مي توان اين گونه برداشت کرد که اين تيم تيم ايده آل ترين حريف ممکن در اين روزهاي بحراني براي شفر و شاگردانش محسوب مي شد که مي توانست زمينه خروج آنها از بحران و بازگشت اعتماد به نفس دوباره را فراهم کند.
البته اين برداشت تنها روي کاغذ است چون هيچ بعيد نيست همين نفتي که به نظر مي رسد قدرت شکست دادن استقلال را ندارد روي يک حادثه و اتفاق ضربه مهلکي به پيکره آبي هاي پايتخت وارد کند از همين رو هم وينفرد شفر با آن کوله بار از تجربه گرانبها در دوران مربيگري هم بازيکنان استقلال بايد قدر اين فرصتي که نصيب شان شده را بدانند و دوباره زمينه آشتي با طرفداران و بازگرداندن اميد به اردوي اين تيم پرطرفدار پايتخت را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به برگزاری بازی حساس آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال به شدت نسبت به دقایق ابتدایی بازی مقابل این حریف تبریزی نگاه ویژه دارند.

با توجه به کم تجربه بودن دروازه‌بان دوم تیم استقلال و عدم حضور در چنین مسابقاتی با این وسعت و حساسیت جواد نکونام در نظر دارد با استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به خط دفاعی و بازیکنان حاضر در خط هافبک شرایط ایجاد کند که بازیکنان تیم تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال کار سختی را در میانه زمین داشته باشند.

هر چند تیم تراکتور دارای هافبک‌های خطرناک داخلی و خارجی است و مهاجمان این تیم این روز‌ها شرایط سختی را برای مدافعان رقیب تیمشان به وجود آورده‌اند، اما قرار است استقلال در ابتدای بازی برای روحیه بخشیدن به دروازه‌بانش و جلوگیری از خطر گل خوردن در خانه حریف با دفاع چند لایه و پرس تیم تراکتور از جلو حریفش را عقب و دور از دروازه خودش نگه دارد تا شانسش برای کسب حداقل امتیاز بیشتر شود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ضد حمله زدن به دروازه تراکتور مدنظر قرار داده که همین امر قطعاً روی عدم حمله همه جانبه تیم تراکتور روی دروازه استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم