Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی شهرستان بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در بوکان، با اشاره به اینکه مسابقات دانشجویی طی روزهای دهم و یازدهم آبان ماه به میزبانی بوکان برگزار می‌شود اظهار داشت: واگذاری دوباره این میزبانی  به بوکان به دلیل  میزبانی شایسته این شهرستان در ادوار گذشته این بازی ها صورت گرفته است.

ابراهیم یزدان‌پناه افزود: در هیات کشتی برای تمامی علاقه‌مندان به این رشته ورزشی باز است و هر کسی که به هر نوعی می‌خواهد به این رشته خدمت کند و قابلیت‌های خود را نشان دهد می‌تواند همکاری کند اما چهارچوب و قوانینی داریم که همه موظف به رعایت آن هستیم و آمدن کسی در هئیت منوط به رفتن یا حذف دیگری نباید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال در رده سنی خردسالان تیم بوکان توانست مقام نخست استان را کسب کند و نونهالان دوم و جوانان مقام پنجم استان را کسب کنند، بیانکرد: در مجموع این ۳ تیم ۱۹ مدال طلا، نقره و برنز را کسب کردند و هفته گذشته هم مسابقات بزرگسالان برگزار شد و تیم پنج نفره ما یک طلا و ۲ نقره و ۲ برنز کسب کرد و در کشتی فرنگی چهارم شد.

این داور بین‌المللی کشتی تاکید کرد: که با توجه به حجم بالای کشتی گیران در این شهرستان نیاز به احداث یک خانه کشتی برای علاقه مندان به این ورزش احساس می شود.

یزدان‌پناه در رابطه با خانه کشتی کنونی بوکان و مشکلات آن بیان کرد: سالنی مخروبه و بدون استفاده که سال‌ها بود از آن استفاده نمی‌شد دو سال قبل با همت دوستان آموزش و پرورش تعمیر و تجهیز شد و به خانه کشتی اختصاص داده شد و در حال حاضر هم فعال است هرچند زیاد وسیع نیست اما برای رشته کشتی در بوکان بسیار مفید و تاثیرگذار بوده است.

رئیس هئیت کشتی بوکان افزود: در راستای تلاش برای پیشرفت ورزش کشتی در بوکان همواره مسابقات چند جانبه، اردوهای مشترک و دیدارهای تیمی برگزار می‌شود که در بیشتر آن‌ها بوکان مقام نخست را کسب کرده است.

یزدان‌پناه با اشاره به مشکلات این حوزه ورزشی بیان کرد: اجاره دادن سالن و شهریه تنها منابع مالی هیات هستند.

رئیس هیئت انجمن آموزشگاه‌های آذربایجان غربی در این رابطه افزود: ما هم این مجوز و آمادگی را داریم درصورتی که بانوان تمایل به فعالیت در این رشته داشته باشند به شرط وجود مربی خانم، می‌توانیم کلاس کشتی بانوان را برپا کنیم تا بخش بانوان هم در این رشته ورزشی فعال شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دومین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ورزشی، تفریحی وفرهنگی احیای دریاچه ارومیه بعد از ظهر امروز به ریاست رضا ابراهیمی ، معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و با حضورفرماندار شهرستان ارومیه،  مدیران کل و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، در این جلسه که در مرکز حفاظتی و بازدیدکنندگان شهید موسی کلانتری پارک ملی دریاچه ارومیه و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد ، اعضای حاضر دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص برگزاری نخستین جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی احیای دریاچه ارومیه بیان کردند و هماهنگی های لازم در راستای آماده سازی زیرساخت ها و اجرای برنامه های جشنواره به عمل آمد.

گفتنی است این جشنواره با دستور استاندار آذربایجان غربی و برای نخستین بار با محوریت حفظ محیط زیست و احیای دریاچه ارومیه همراه با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و زیست محیطی  ۲۴ ام فروردین ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان