Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@18:01:19 GMT

مصر و تونس جهانی شدند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۳۰۵۷

مصر و تونس جهانی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از 19 شهریور تا 8 مهرماه 1397 با حضور 24 تیم به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود. تاکنون حضور 19 تیم در این رقابت ها قطعی شده است که از قاره کهن آسیا تیم های ایران، چین، ژاپن و استرالیا شرکت می کنند.

تیم‌های فرانسه، هلند، اسلوونی، روسیه، صربستان، فنلاند و بلژیک نیز در رقابت‌های انتخابی قاره اروپا سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از قاره سبز حضور تیم‌های ایتالیا و بلغارستان به عنوان میزبانان و لهستان به عنوان قهرمان سال 2014 در این رقابت‌ها قطعی است.

تیم های برزیل و آرژانتین از آمریکا جنوبی سهمیه رقابت های جهانی به دست آوردند و با سه تیم نورسیکا (آمریکا، جمهوری دومینیکن و کانادا) جمع تیم های مشخص شده قهرمانی مردان جهان در سال 2018 به 19 تیم رسیده است. سه سهمیه دیگر مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در رقابت های قهرمانی قاره آفریقا مشخص می شود که با صعود تیم های مصر و تونس به دیدار نهایی، تکلیف دو سهمیه مشخص شد و برنده دیدار رده بندی بین تیم های کامرون و الجزایر نیز سومین سهمیه را دریافت می کند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان 2017 قاره آفریقا که از 30 مهرماه با حضور 14 تیم آغاز شده است، امروز (یکشنبه) به پایان می رسد.

برنامه روز پایانی این رقابت ها به قرار زیر است:

لیبی – جمهوری کنگو برای جایگاه هفتمی

روآندا – مغرب برای جایگاه پنجمی

کامرون – الجزایر برای مقام سومی

تونس – مصر برای مقام قهرمانی

تیم های غنا، کنیا، بوتسوانا، چاد، نیجریه و نیجر نیز که در این رقابت ها شرکت داشتند به ترتیب رتبه های نهم تا چهاردهم را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان گرامیداشت ۱۸ هزار شهید والامقام استان خراسان رضوی ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

نفرات برتر این پیکار‌ها جهت اعزام به پیکار‌های ووشو قهرمانی آسیا (ماکائو ۲۰۲۴) به اردوی تیم ملی ووشو برای برگزاری انتخابی درون اردویی دعوت خواهند شد.

همچنین کادر‌های فنی تیم‌های ملی تالو و ساندا از نزدیک این پیکار‌ها را نظاره خواهند کرد.

در این مسابقات بیش از ۴۰۰ شرکت کننده از ۳۱ استان و منطقه آزاد حضور به هم خواهند رساند. 

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • حضور ناظران داوری در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان