Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای بدل ایرانی لیونل مسی دیشب در رسانه ها داغ شد. بی اعتنایی اسطوره فوتبال بارسا به بدل ایرانی خود باعث شد واکنش ها علیه رضا پرستش اوج گیرد و برخی از خبرنگاران به یاد آورند که چند سال قبل رونالد با خوشحالی به استقبال این فرد رفت و با او در فرودگاه استانبول دیدار کرد.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ طلا و یک نقره کشتی‌گیران ایرانی در روز دوم جام قهرمانان ترکیه

به گزارش قدس آنلاین برای تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیررضا دلیری در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

برای تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان نیز اهورا بویری در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمدهادی صیدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا و ابوالفضل دادمرز در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم شهداد خسروی در دورهای اول و دوم مقابل کشتی‌گیرانی از جمهوری آذربایجان و گرجستان پیروز شد. وی در دیدار فینال با شکست ۷ بر صفر حریف ترکیه‌ای در دیدار فینال، به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور اول کشتی‌گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نماینده جمهوری آذربایجان به پیروزی رسید و در دور سوم نماینده ترکیه را شکست داد. رضایی در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر ۱ از سد حریف ترکیه‌ای خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیررضا دلیری کشتی‌گیرانی از ترکمنستان و ترکیه را شکست داد. وی در دیدار نهایی مقابل کشتی‌گیری از ترکیه با ضربه فنی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل دادمرز در دیدار فینال مقابل نماینده ازبکستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۲ کیلوگرم اهورا بویری در دیدار پایانی مقابل نماینده ازبکستان به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت. عرفان ولی‌پور دیگر نماینده کشورمان در دیدار رده‌بندی مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ارجمند پس از شکست دادن تمامی رقبا راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی حریف خود را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید. رضا آذرشب دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده‌بندی مغلوب حریف خود شد و پنجم شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی با غلبه بر کشتی‌گیر ازبکستانی در دیدار فینال، صاحب مدال طلا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل «عنبرنسارا»!
  • ۵ مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار جوانان ایرانی
  • برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم)
  • ۶ طلا و یک نقره کشتی‌گیران ایرانی در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401: علی‌رغم معدود تخلفات صورت‌گرفته توسط برخی نیروهای مجری قانون، تخلفات به هیچ وجه رویه رفتاری حاکمیت نبوده و ناشی از رفتار فردی بوده که برخورد قانونی با آن صورت گرفته است
  • انتقال زن ایرانی بعد از یک ماه زندگی در فرودگاه ترکیه (+عکس)
  • فیلم| پلیس ترکیه سرکردهٔ ایرانیِ سایت‌های شرط‌بندی را دستگیر کرد
  • بازداشت سرکرده ایرانی سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه
  • بازداشت سرکرده ایرانی سایت‌های شرط‌بندی توسط پلیس ترکیه
  • لحظه دستگیری پدرخوانده ایرانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در ترکیه + فیلم