Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حسن صبوری،مدیرکل راه وشهرسازی استان قم با اشاره به وضعیت پروژه مسکن اجتماعی در استان قم اظهار کرد: با بنیاد مسکن توافقاتی برای اجرای این پروژه در استان داشتیم و زمینی را در اختیار این بنیاد برای اجرای پروژه مسکن اجتماعی گذاشتیم و مقدمات برای اجرای این پروژه در استان قم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمین برای احداث 200 واحد مسکونی در قالب پروژه مسکن اجتماعی را در اختیار بنیاد مسکن گذاشتیم تا اجرای این پروژه آغاز شود، اما هنوز پروژه مسکن اجتماعی در استان قم عملیاتی نشده، اولویت وزارت راه و شهرسازی تکمیل پروژه مسکن مهر تا پایان امسال است و پس از آن پروژه مسکن اجتماعی در اولویت کار این وزارتخانه قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: از پروژه مسکن مهر شهر قم تنها کار احداث 350 واحد باقی مانده است که احداث این واحدها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

صبوری با اشاره به بهره برداری از قطعات دوم و سوم جاده قم - جعفریه به طول 15 کیلومتر اظهار کرد: طول جاده قم - جعفریه 35 کیلومتر است که تنها کار احداث حدود چهار کیلومتر پایانی این جاده باقی مانده است و امیدوارم که تا چهار ماه آینده قطعه آخر جاده قم -جعفریه نیز به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ت

تکمیل پروژه مسکن مهر قم تا پایان سال96

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است که تامین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است، گفت: عزم سازمان ملی زمین و مسکن برای تامین و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن جدی است و ادامه دارد.

وی افزود: اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در سال جدید انجام دقیق برنامه اجرایی تدوین شده پایان سال قبل است و همه موارد موجود در این برنامه مهم است.

مالکی با بیان اینکه  هر تصمیمی که منجر به رونق و جهش تولید شود در اولویت کار سازمان ملی زمین و مسکن قرار خواهد داشت گفت:  تا حد امکان باید با حذف قوانین دست و پاگیر از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

مالکی تصریح کرد: این حمایت از یک سو مایه دلگرمی آنها می‌شود و از طرف دیگر آنها مسئولان را حامی و پشتیبان خود در مسیر پرپیچ و خم تولید خواهند دید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد