Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکاب‌زنی دوچرخه سوار یاسوجی تا کربلای معلی، پایان کلاس مربیگری درجه 3 بانوان در یاسوج،پیروزی بانوان نفت و گاز گچساران برابر حریف اصفهانی،بانوی ووشوکار کهگیلویه و بویراحمدی بر سکوی افتخار وکسب سه مدال برنز ره آورد تیم جوجیتستو آقایان استان از مهمترین اخبار ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ،مهمترین اخبار ورزشی استان کهگیلویه  و بویراحمد را در صبح زاگرس بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکاب‌زنی دوچرخه سوار یاسوجی تا کربلای معلی

 مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  دوچرخه سوار یاسوجی حرکت خود را از حرم شاه قاسم (ع) به سمت حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی آغاز کرد.

سید محمد تقی علوی در رابطه با دوچرخه سواری حرم تا حرم این ورزشکار یاسوجی اظهار داشت:  این  دوچرخه‌سوار ورزشکار حرکت خود را از "حرم حضرت شاه قاسم (ع) به سمت حرم امام حسین (ع)" آغاز کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوچرخه سوار به مناسبت اربعین حسینی مسافت یک هزار و 215 کیلومتری از حرم شاه قاسم (ع) تا حرم امام حسین (ع) در کربلا معلی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه "رحیم براتی پیشکسوت و عضو سابق تیم ملی دوچرخه سواری" است، بیان کرد: هدف از برگزاری این حرکت رساندن پیام دوستی به مردم عراق و مسلمانان جهان است.

علوی تصریح کرد: اهل بیت(ع) چراغ هدایت بشریت در طول تاریخ محسوب می‌شوند چرا که با گذشت قرن‌ها از واقعه کربلا این قیام الهی همچنان ادامه داشته و مسلمانان و جوانان در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی گفت: روح پهلوانی، ایثار و گذشت از جمله پیام‌های مهم عاشورا است که این خصلت‌ها در پهلوان عرصه کربلا نمود یافت و نسل حاضر با درس گرفتن در محضر اهل فن در انتقال این خصلت مهم به آیندگان کوشا باشند.

***********

پایان کلاس مربیگری درجه 3 بانوان در یاسوج

رئیس هیئت هندبال استان از پایان کلاس مربیگری درجه 3 هندبال بانوان در یاسوج با حضور مدرس گچسارانی خبر داد.

با حضور مدرس گچسارانی هندبال استان ،کلاس مربیگری درجه 3 هندبال بانوان به پایان رسید.

علی ضامن اویش رئیس هیئت هندبال استان با بیان این خبر در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن تشکر از حمایت فدراسیون و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:کلاس مربیگری درجه 3 هندبال بانوان در یاسوج با برگزاری امتحانات تئوری و عملی به پایان رسید.

رئیس هیئت هندبال استان افزود:این دوره از 1 لغایت 6بان آبان ماه با حضور 24نفر از بانوان علاقمند به این رشته ورزشی در یاسوج برگزار شد.

آویش ادامه داد:این کلاس با حضور اعظم صمیمی مدرس گچسارانی فدراسیون هندبال کشور برگزار و در این دوره بانوانی از شهرهای یاسوج ،گچساران ،باشت ،نورآباد ممسنی و تهران حضور داشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد:این کلاس بمدت 60 ساعت صبح و عصر بصورت تئوری و عملی در سالن آمفی تئاتر و سالن هندبال مجموعه دولت آباد برگزار و در پایان ازشرکت کنندگان آزمون های تئوری و عملی بعمل آمد.

***********

پیروزی بانوان نفت و گاز گچساران برابر حریف اصفهانی

تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در اولین دیدار خود در لیگ برتر هندبال کشور ،مقابل تیم اصفهانی صاحب برتری شد .

تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال کشور مقابل میزبان اصفهانی خود صاحب برتری شد .

از هفته ی اول دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم نفت و گاز گچساران در اصفهان مهمان تیم بانوان شاهین شهر بود .

دراین دیدار که در شاهین شهر اصفهان بر گزار شد ،تیم هندبال نفت و گاز موفق شد با نتیجه 23 بر 19 تیم هندبال بانوان شاهین شهر اصفهان را شکست دهد.

**********

بانوی استان کهگیلویه وبویراحمد قهرمان مسابقات کوراش بانوان کشور شد

بانوی کهگیلویه وبویراحمدی به مدال طلا و مقام قهرمانی رقابت های کوراش بانوان کشور دست یافت.

در جریان رقابت های کوراش بانوان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی استان سمنان طی روزهای 4 و 5 آبان ماه برگزارشد ،طاهره آذر پیوند ملی پوش جودو بانوان کشور موفق شد در وزن 53کیلو گرم موفق به کسب گردن آویز طلا شد.

این مسابقات به منظور شناخت نفرات تیم ملی کوراش بانوان جهت اعزام به رقابتهای آسیایی و جهانی برگزار شد.

***********

کسب سه مدال برنز ره آورد تیم جوجیتستو آقایان استان کهگیلویه وبویراحمد از رقابت های قهرمانی کشور

تیم جوجیتسو اقایان استان در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب سه مقام سومی و مدال برنز شد .

سه مدال برنز توسط تیم جوجیتسو استان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت های قهرمانی کشور بدست آمد .

در جریان رقابت های جوجیتسو آقایان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی تهران و طی روزهای 4 و 5 آبان ماه برگزار شد ،تیم جوجیتسو اقایان استان موفق به کسب سه مقام سومی و مدال برنز شد .

در این مسابقات سلیم جوکار در وزن 94کیلو گرم ،جواد صفایی در وزن 77 کیلو گرم و فرحان موسوی در وزن 62کیلو گرم موفق به کسب سه مدال برنز از این مسابقات شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند.

وی بیان داشت: خانواده این جوان اعلام کردند که این جوان با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست و عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی آغاز شد.

رستمی افزود: متأسفانه جسد این جوان در بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ هنوز مشخص نیست.

کد خبر 6081044

دیگر خبرها

  • طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • راه اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود