Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق باوی اظهار کرد: بخشی از تاسیسات آبرسانی شهرستان فرسوده شده و باید با تلاش‌هایی که انجام می‌گیرد این تاسیسات اصلاح و بازسازی شوند. 
  
وی افزود: تاسیسات آبرسانی روستایی یادواره امام خمینی (ره) 51 روستای دهستان عنافچه با جمعیتی بیش از 13 هزار و 500 نفر را تحت پوشش آبرسانی قرار می‌دهد که دچار فرسودگی شده و در حال انجام عملیات برای بازسازی و بهسازی آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
  
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی با اشاره به لزوم بازسازی بخشی از تاسیسات آبرسانی این شهرستان به دلیل فرسودگی، تصریح کرد: اصلاح و بازسازی تاسیسات یادواره امام خمینی (ره) در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب 51 روستای تحت پوشش این تاسیسات در حال انجام است. 
  
باوی با اشاره به لایروبی 4 حوضچه ذخیره آب در این تاسیسات، عنوان کرد: در حال حاضر عملیات لایروبی 4 حوضچه بتنی ته نشینی و پیش ته نشینی در حال انجام است و نقش بسیار خوبی در کیفیت آب شرب و رضایتمندی اهالی 51 روستا تحت پوشش خواهد داشت. 
  
وی بیان کرد: تعمیر و تعویض فیلترهای تحت فشار، تعمیر و تعویض الکتروپمپ‌های آب شرب و آب خام، بازسازی و ساحل سازی اسکله آبگیر و تعمیر و بازسازی پایپینگ نیز در راستای تقویت فشار آب شرب منطقه تاکنون انجام شده است . 

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی عنوان کرد: اقدامات انجام شده پس از مدت‌ها در حال انجام است که با سرعت بخشی به عملیات اصلاح و بازسازی ظرف 20 روز آینده آب شرب با کیفیت و با فشار مطلوب به اهالی دهستان عنافچه خواهد رسید . 
  
باوی خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه مشکل کیفی و افت فشار 51 روستای دهستان عنافچه به کلی حل خواهد شد .

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسن سپاهی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی برای بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوز‌های قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و ۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده اند.

سپاهی افزود: برای خرید لاستیک، تأمین روغن، سوخت و سایر اقلام مصرفی ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای است که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

دیگر خبرها

  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • مشکل اصلی انیمیشن های ایرانی این است که در قصه‌پردازی و روایت ضعیف هستیم
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران