Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در پیامهای تسلیت جداگانه برای مرحومه «رفعت سبحانی» طلب غفران و رضوان الهی و برای آیت الله العظمی حاج شیخ جعفر سبحانی و سایر بازماندگان آرزوی صبر و دوام صحت و عافیت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همشیره مکرمه آیت الله آقای حاج شیخ جعفر سبحانی را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آیت الله آقای حاج شیخ جعفر سبحانی دامت برکاته

درگذشت همشیره‌ی مکرّمه را به حضرت مستطاب‌عالی و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و دوام صحت و عافیت جنابعالی و رحمت و مغفرت الهی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله

سیّد علی خامنه‌ای

6/ آبان ماه/ 96

رییس جمهور نیز در پیامی درگذشت همشیره حضرت آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید را تسلیت گفت. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ جعفر سبحانی(دامت برکاته)

درگذشت همشیره ارجمندتان را تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی، برای عموم بازماندگان محترم صبر و اجر و برای حضرتعالی سلامتی و دوام توفیقات مسالت دارم.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایمنا، آیت الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و استاد  حوزه علمیه قم  هستند و حاجیه خانم «رفعت سبحانی» همشیره ایشان روز دوم آبان دارفانی را وداع گفت.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

این‌جانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.

کد خبر 6078926

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان