Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی کلانتری در پاسخ به سوال اعطا عضو شورای شهر تهران در خصوص نظر سازمان حفاظت محیط زیست جهت تکمیل بزرگراه شهید شوشتری گفت: تنها با عبور این بزرگراه از تونل موافقت داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اعطا عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان و گزارش رئیس سازمان محیط زیست، ضمن بیان تذکری به موضوع بزرگراه شهید شوشتری در منطقه شرق تهران پرداخت و گفت: بحث بزرگراه شهید شوشتری از چند سال قبل مطرح بوده که تضمین کننده رینگ کمربندی تهران در حریم شرقی تهران است و سالهاست بین شهرداری و سازمان محیط زیست در تکمیل این بزرگراه اختلاف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود 5 کیلومتر این بزرگراه از منطقه حفاظت شده سرخه حصار عبور می‌کند، گفت: اخیرا زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که سازمان محیط زیست در این خصوص کوتاه آمده و موضوع همکاری با شهرداری مطرح شده است.

عضو شورای شهر تهران از رئیس سازمان محیط زیست خواستار شد که به صورت مشخص توضیح دهد با توجه به اینکه این بزرگراه جزء پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری است، قرار است در این خصوص چه تصمیماتی گرفته شود.

به گزارش تسنیم، عیسی کلانتری در جملاتی کوتاه در صحن شورای شهر تهران در پاسخ به موضوع مطرح شده در خصوص بزرگراه شهید شوشتری گفت: نظر سازمان محیط زیست بر این است که برای طی مسیر این بزرگراه تونل احداث شود و فقط با احداث تونل سازمان محیط زیست با ادامه پروژه بزرگراه شهید شوشتری موافقت دارد.

انتهای پیام/

R1415/P1014142/S2,23,25/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!

 به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: سرهنگ فیروز کشیر دوشنبه شب در گفت و گویی اظهار کرد: در تصادفات منجر به مرگ شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودروها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: متاسفانه برخی از عابرین پیاده شب هنگام لباس‌های تیره می پوشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در رصدها مشخص گردید که بیشترین تصادفات منجر به مرگ شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: معابری که اعلام شد جزو معابر خطرناک تهران به ویژه در شب هنگام بوده و پلیس بارها اطلاع رسانی های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی شهر و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می کنند باید با دقت و مهارت بیشتری تردد داشته و حواس شان به عابرین پیاده و موتورسواران باشند و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می شود جدا پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • اینفوگرافیک | تکمیل تونل خوانسار و راه های دسترسی به آن
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان
  • تونل‌های انتقال آب چهارمحال و بختیاری را به کویر تبدیل می‌کنند
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد