Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی هرمزگان از وقوع درگیری مسلحانه ماموران انتظامی جاسک با یک باند مسلح قاچاق مشروبات الکلی و هلاکت یک قاچاقچی مسلح در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزاله ملکی، گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال یک محموله سنگین مشروبات الکلی خارجی به صورت مسلحانه مطلع و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارکنان عملیاتی مجرب تشکیل و پس از توجیه و اخذ تجهیزات با یک دستگاه خودرو پوششی به آدرس اعلامی اعزام شدند که سه دستگاه خودرو حامل مشروبات الکلی شناسایی و  با علائم هشدار دهنده به خودرو اول ایست داده که اعتنایی ننموده و با خودرو به سمت مامورین حمله ور شدند که در همین حین خودرو سوم نیز که در انتها قرار داشته به سمت مامورین اقدام به تیر اندازی کرده و از صحنه متواری شد.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت : با توجه به مسلح بودن قاجاقچیان، ماموران جهت متوقف نمودن خودرو های حامل مشروبات اقدام به تیراندازی کردند که یکدستگاه خودرو تویوتا از ناحیه بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفت .

 

رئیس پلیس هرمزگان افزود : با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن و فاصله۱۷۰کیلومتری این منطقه تا مرکز شهرستان و از طرفی دیگر عدم توسعه زیر ساخت های زیر بنایی این منطقه باعث گردیده که محموله مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت مسلحانه با سلاح های سبک و نیمه سنگین انتقال داده شود که این موضوع باعث نا امنی در منطقه شده است .

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه یکی از قاچاقچیان از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته که حین فرار دستگیر شد، خاطر نشان کرد : همچنین یکدستگاه خودرو نیسان متعلق به قاچاقچیان نیز طی تعقیب و گریز واژگون که راننده آن به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید.

 

سردار ملکی با اشاره به اینکه فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت اسکورت خودروهای قاچاقچیان را برعهده داشت نیز دستگیر شد،تصریح کرد: در این عملیات مسلحانه دو ساعته یک محموله سنگین مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف محموله دارو در زابل
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم