Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@16:29:48 GMT

پاییزی رنگارنگ در پیجن فرج؛ آمریکا

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۵۰۴۲

پاییزی رنگارنگ در پیجن فرج؛ آمریکا

اگر از طرفداران پاییز و با آغوش باز پذیرای فصل ژاکت پوشیدن، هوای خنک، بهانه‌ای برای نوشیدن دومین یا سومین فنجان قهوه هستید، حتما از شهر پیجن فرج (Pigeon Forge) خوش‌تان می‌آید. احتمالا جای دیگری در ایالات‌متحده آمریکا وجود ندارد که پاییز را به این زیبایی جشن بگیرد. در نزدیکی پیجن فرج، در کوه‌های اسموکی، جشنواره‌های پاییزی به وقوع می‌پیوندند، و باد خشکی با یک هیجان انکارناپذیر رسیدن بهترین فصل سال را نوید می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هنوز به این مکان سفر نکرده‌اید، آن را به فهرست خود اضافه کنید. در ادامه می‌توانید عکس‌های زیبا و خیره‌کننده‌ای از پاییز در پیجن فرج را تماشا کنید.

نمایش رنگ‌های پاییزی در پارک ملی کوهستان گریت اسموکی

پیجن فرج تنها چهار مایل (۶ کیلومتر) از ورودی پارک ملی کوهستان بزرگ اسموکی فاصله دارد. حتی در شهر هم، حس خواهید کرد که انگار این کوه‌ها بر روی شما سایه انداخته‌اند. و بخصوص در پاییز، نمی‌توانید به این شهر بروید  و به محبوب‌ترین پارک ملی این کشور سر نزنید.

 

این مکان رایگان است و یکی از چندین پارک ملی است که این امکان را دارد. حتی اگر تنها چند ساعت وقت برایتان باقی‌مانده باشد، به روستای Codes Cove بروید، یا مکانی مناسب برای پیک‌نیک پیدا کنید و در طبیعت خوش‌منظره آنجا بیشتر پیاده‌روی و کمتر رانندگی کنید.

  شب‌های پاییزی در پارک‌وی

وقتی برای اولین بار وارد پیجن فرج می‌شوید، برای بازدید از پارک‌وی فرصت دارید. پارک‌وی در پنج مایلی (۸ کیلومتری) رودخانه لیتل پیجن است، و تقریبا با هر قدمی که آنجا برمی‌دارید، چیزهایی مانند مغازه‌های محلی، موزه مجسمه‌های مومی، شهربازی، انواع مختلف کلوچه و پنکیک و ... را خواهید دید و آن‌ها را یکی‌یکی به فهرست خود اضافه می‌کنید. ناب (Nab) یکی از هزاران هتل در این منطقه است که می‌توانید، خودروی خود را پارک کنید، و به همه‌ی دیدنی‌های شهر نزدیک هستید.

نکته: واگن‌های برقی در اینجا وجود دارد که با هزینه‌ی ۵۰ سنت (۲۰۰۰ تومان) مسیر رفت و برگشت پارک‌وی را طی می‌کند.

  تمام شهر با رنگ‌های پاییزی تزئین می‌شود

وقتی می‌گویند پاییز در پیجن فرج نمایان شده است، منظور آن‌ها فقط تغییر رنگ برگ درختان نیست.

 

در مقابل مغازه‌ها، خیابان‌ها، رستوران‌ها و پیاده‌روها، همه چیز ترکیبی از رنگ‌های قرمز، پرتقالی و طلایی می‌شود و همیشه یک کدوتنبل نمایشی در اطراف جلب‌ توجه می‌کند.

 

ترکیب عجیب و عالی شربت افرا و موسیقی زنده به وفور یافت می‌شود. صدها کیک فنجانی را خواهید دید که برای جشنواره‌های برداشت محصول تهیه شده‌اند و شهربازی دالیوود که به بهترین شکل تزیین می‌شود.

  پیاده‌روی لذت‌بخش‌تر می‌شود

صحبت درباره‌ی گزینه‌های پیاده‌روی در پیجن فرج ممکن است چند روز طول بکشد. تنها بیش از ۸۰۰ مایل (۱۲۸۷ کیلومتر) مسیر پیاده‌روی در پارک ملی وجود دارد، بنابراین اگر قصد دارید در تمام منطقه پیاده‌روی کنید، باید برای مدت زیادی در آنجا بمانید. از این‌رو در ادامه مسیرهای برجسته را معرفی خواهیم کرد.

 

مسیر مشهور آپالاچیان که ۷۱ مایل (۱۱۴ کیلومتر) طول دارد و از میان پارک ملی کوهستان اسموکی می‌گذرد. در منطقه‌ی اطراف کلینگمنز دام گردش کنید و وقتی به خانه برگشتید، از پیاده‌روی در مسیر آپالاچیان تعریف کنید.

 

اگر به آبشار علاقه دارید، با یک سفر سریع ۲/۶ مایلی (۴ کیلومتر) از آبشار لائورل بازدید کنید. بیشتر بخش‌های این مسیر، صاف و هموار است، و در طول آن بیشه‌های برگ‌بو و گل صدتومانی را خواهید دید.مسیر غار آلوم هم با مناظر بسیار زیبایش فوق‌العاده محبوب است. تنها با یک سفر ۵ مایلی (۸ کیلومتری) به آنجا می‌رسید، و می‌توانید در جاده‌ی نیوفاند گپ، پارکینگ پیدا کنید. این مسیر در گذشته و زمانی که نمک اپسوم صنعت اصلی منطقه بوده، استفاده می‌شده است.

  صدای کسب و کار در خیابان‌ها می‌پیچد

با بازدید از آیرون مانتین متال کرافت می‌توانید یک چاقوی دست‌ساز بسازید. در کلاس‌های چاقوسازی شرکت کنید، و یاد بگیرید که چگونه با استفاده از چکش مخصوص تیغه را شکل دهید و برای آن دسته بسازید. اگر از این کلاس راضی بودید، می‌توانید در کلاس‌های آهنگری عمومی هم شرکت کنید.

  نمایش‌های سرگرم‌کننده برای تمام سال وجود دارد

موسیقی زنده از تمام گوشه و کنار شهر پخش می‌شود، اما گاهی اوقات می‌خواهید کمی روی یک صندلی مخملی بنشینید و در حین استراحت، نمایشی را تماشا کنید. در پیجن فرج همیشه نمایش‌های گوناگونی از جمله نمایش کمدی، اسکیت، مسابقات موضوعی، شعبده‌بازی و موسیقی زنده برگزار می‌شود و تمام هنرمندان مجوز اجرا دارند. همچنین، نمایش شام خانوادگی را که در آنجا موجود است، فراموش نکنید. در آنجا می‌توانید هنگام صرف شام در کنار خانواده‌تان از تماشای نمایش هم‌زمان نیز لذت ببرید. هر نمایشی را که انتخاب کنید، قطعا سرگرم می‌شوید و از آن لذت خواهید برد.

  منظره جاده‌ها بی‌نظیر است

پاییز در هیچ جای ایالات‌متحده به زیبایی پیجن فرج نیست. منظره‌ی جاده‌ها در تمام سال زیباست، ولی هیچ‌چیز مانند عبور از جاده‌ای در میان درختان جنگل اسموکی در فصل پاییز نیست. در ادامه چهارتا از بهترین مسیرهای رانندگی را معرفی می‌کنیم.

جاده Roaring Fork Motor Nature: این جاده از میان جنگل، کلبه‌های چوبی قدیمی و آسیاب‌های آرد ساز عبور می‌کند و ۵/۵ مایل (تقریبا ۹ کیلومتر) طول دارد. اگر وقت زیادی نداشتید، این بهترین راه است.

 

جاده بالا و پایین ترمونت (Upper and Lower Tremont): در این جاده می‌توانید منظره‌ای را تماشا کنید که احتمالا آن را تصور کردید. منظره‌ای با آبشارهای زیبا و برگ درختان که در همه‌جا پراکنده شده است. اما به‌محض رسیدن به جاده‌ای خاکی، وارد جاده پایین ترمونت می‌شوید، جایی که اکثر گردشگران توقف و گردش می‌کنند. در اینجا است که از تنهایی و خلوت خود، لذت خواهید برد.

جاده cades cove loop : این جاده ۱۱ مایل (حدود ۱۸ کیلومتر) طول دارد، ولی اگر با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید، چیزهای زیادی برای دیدن وجود خواهد داشت. در طول این جاده، حیات وحش و تعدادی از ساختارهای تاریخی را می‌بینید. این مسیر بسیار محبوب است، از این‌رو برای ترافیک آماده باشید.

 

جاده نیوفاند گپ (Newfound Gap): این جاده درست از میان قلب اسموکی، جنگل کاج، بادام و صنوبر عبور می‌کند و طول آن ۳۱ مایل (۵۰ کیلومتر) است. اگر می‌خواهید از خودرو پیاده شوید، حتما با خود لباس گرم همراه داشته باشید، ممکن است در ارتفاع ۱۵۳۸ متری، هوا کمی سردتر باشد.

نکته: در حوالی پارک ملی هیچ ایستگاه گازی وجود ندارد. بنابراین قبل از حرکت از پر بودن باک سوخت خودرو، اطمینان حاصل کنید.

  و خانه پاییزی شما در همین نزدیکی است

به دو طریقه می‌توانید به این مکان برسید.

راه اول: اگر در شرق ایالات متحده ساکن هستید، با یک سفر یک روزه از محل سکونت خود می‌توانید به پیجن فرج برسید. جای تعجب نیست که پارک ملی کوهستان گریت اسموکی محبوبیت زیادی دارد. در واقع تعداد بازدیدکنندگان آن، دو برابر دومین پارک محبوب، گرند کنیون است.

 

راه دوم: صرف‌نظر از این که در کجا ساکن هستید، زندگی در وسیله نقلیه تفریحی را تجربه، در یک هتل اقامت، یا یک کلبه اجاره کنید. پیجن فرج، جذابیت یک شهر کوچک را دارد که باعث می‌شود شما و خانواده‌تان، احساس راحتی داشته باشید. در فصل پاییز به این مکان سفر و یک سفر فوق‌العاده‌ را در جاده‌های آمریکا تجربه کنید.

کجارو

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ حرکت ورزشی مفید برای آب کردن شکم زنان

به گزارش خبرآنلاین، توصیه ما این است که هر روز شروع به انجام یک حرکت کوچک کنید تا وزن خود را کاهش دهید و لاغر شوید. ما در اینجا با برخی از ساده ترین تمرینات روزانه برای زنان برای از بین بردن چربی شکم ارائه داده ایم.

سلامت نیوز در خبری نوشت:فعالیت بدنی روزانه طبرای کاهش چربی شکمی بسیار مهم است، زیرا میزان کالری سوزانده شده توسط بدن را افزایش می دهد؛ شما با ورزش کردن به مرور زمان کالری کمتری نیز دریافت می کنید، یعنی در آن تعداد کالری دریافتی از طریق غذا و نوشیدنی کمتر از تعداد کالری هایی است که می سوزانید و سپس شروع به کاهش وزن می کنید.

علاوه بر این، تمرینات روزانه ماهیچه، قدرت، سلامت استخوان و مفاصل، سلامت قلب و عروق را افزایش می‌دهند تا بتوانید بهبود بخش‌تر و سالم‌تر شوید.

حتی اگر حرکاتی که انجام می دهید خیلی کم و سبک به نظر می رسند، می توانند در کوتاه ترین زمان تغییر بزرگی ایجاد کنند.

پیاده روی

اگر می‌خواهید تناسب اندام خود را حفظ کنید یا چربی شکمی خود را کاهش دهید و سلامت کلی خود را تقویت کنید، هر روز پیاده روی کنید. اگرچه این ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما باعث می شود شماکالری بسوزانید و به مرور زمان چربی شکمی خود را از دست بدهید.. هر روز حداقل ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید. اگر نمی توانید آن را در یک دور انجام دهید، آن را در طول روز پخش کنید.

باکس اسکوات

اسکات یک راه عالی برای سوزاندن کالری و آب کردن چربی است. شما همچنین می توانید آنها را هر روز انجام دهید، چه در چند ست در طول روز و یا یک تمرین واقعی.

اگر تکنیک صحیح را نمی دانید یا مربی مناسبی ندارید که شما را راهنمایی کند، باکس اسکات راهی عالی برای یادگیری فرم خوب بدن است و شما را به تناسب اندام می رساند.

جلوی یک جعبه، نیمکت یا صندلی کوتاه بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و انگشتان پا باید کمی بیرون باشد. حرکت را با عقب نشستن و باز کردن زانوها شروع کنید. در حالی که کمر خود را صاف نگه دارید پایین بیایید.

برای کسری از ثانیه روی سطح بنشینید و سپس فوراً پاشنه های خود را فشار دهید تا در حالی که زانوهای خود را از هم باز نگه داشته اید، بایستید. روی جعبه "آرام ننشینید". در حالت چمباتمه خود بمانید و قبل از بالا آمدن برای یک ثانیه مکث کنید.

پل باسن

پل هیپ برای سفت کردن پشت بدن، ساختن پاهای قوی تر و تقویت بخش مرکزی بدن شما عالی است. این حرکت حتی وضعیت شما را بهبود می بخشد تا شکم شما آنقدر بیرون نیاید. شما می توانید آن را در هر جایی انجام دهید و بسیار ساده است.

روی زمین دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید و پاهایتان را صاف روی زمین بگذارید. از طریق پاشنه های خود حرکت را آغاز کنید کنید و به باسن خود فشار دهید تا باسن خود را به سمت بالا هدایت دهید. این حرکت را در ست هایی که می توانید تکرار کنید.

فراموش نکنید که لازم نیست به خود فشار وارد کنید؛ حرکت را به آرامی آغاز کنید و به مرور زمان به آن اضافه کنید.

حرکت Pull apart با باند مقاومتی

برای ایجاد بهبود در وضعیت بدنی خود، می توانید این حرکت را امتحان کنید. این بند مقاومتی، شانه‌های گردی را که از استفاده از رایانه یا تلفن در تمام طول روز به وجود می‌آیند، معکوس می‌کند. برخلاف تمرینات سنگین، آن‌ها به اندازه کافی سبک هستند که می‌توانید هر روز آن را انجام دهید تا فواید آن را بر بدن خود ببینید.

یک بند ورزشی به اندازه عرض شانه خود بگیرید و آن را در ارتفاع سینه نگه دارید. آرنج خود را قفل نگه دارید. با فشردن تیغه های شانه خود به هم شروع کنید و باند را از هم جدا کنید تا بازوها ۱۸۰ درجه باز شوند. کمر خود را قوس ندهید.

طناب بازی

طناب زدن فقط برای بچه ها نیست! این ورزش برای تقویت سلامت قلب و عروق و سوزاندن کالری عالی است که می تواند منجر به آب شدن چربی شکم شما شود. حتی اگر فقط در حال پریدن باشید، حرکت به طور شگفت‌آوری شما را مجبور می‌کند تا وضعیت یا تکنیک درستی داشته باشید.

طناب زدن را چند دقیقه در روز انجام دهید و به تدریج مدت زمان و پیچیدگی را بر اساس توانایی خود افزایش دهید.

سگ پرنده

«سگ پرنده» نامی عجیب برای این حرکت است. در حالی که هماهنگی و تعادل شما را افزایش می دهد، عضلات باسن و ستون فقرات شما را هدف قرار می دهد. این تکنیک را هر روز انجام دهید تا بتوانید پیشرفت مداوم داشته باشید.

روی دست‌ها و زانوها قرار بگیرید و دست‌هایتان را زیر شانه‌ها و زانوها را زیر باسن‌تان قرار دهید. کمر خود را صاف نگه دارید. با دست ها و پاهای مخالف هم حرکت کنید. به این فکر کنید که پاشنه پای خود را بیرون بیاورید تا زمانی که احساس کنید باسنتان کاملا کشیده شده است.

باند مقاومتی خم شده

این تکنیک در سوزاندن چربی فوق‌العاده هستند، زیرا عضلات زیادی را به طور همزمان هدف قرار می‌دهند. با استفاده از نوارهای مقاومتی، می توانید این حرکت ساده را انجام داده و چربی شکمی خود را بسوزانید.

روی یک نوار مقاومتی بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید و یک سر آن در هر دست شما باید باشد. زانوهای خود را کمی خم کنید و باسن خود را خم کنید تا نیم تنه تقریباً موازی با زمین شود. کمر خود را صاف نگه دارید، تیغه های شانه خود را به هم فشار دهید و صاف کنید و این حرکت را چند ست بر اساس توانایی هایتان انجام دهید.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896473

دیگر خبرها

  • ویژگی‌ های مهم اجاره تلویزیون شهری
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • این اشتباهات مُد و زیبایی شما را پیر نشان می دهند
  • اپلیکیشن بلو را آپدیت کنید؛ سال نو، نسخه نو
  • فرنگی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی جام شاهد ۱۴ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • آشنایی با جزیره پالم جمیرا، جزیره مصنوعی جدید دبی
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • ۷ حرکت ورزشی مفید برای آب کردن شکم زنان