Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@15:19:25 GMT

وزارت بهداشت به قولش عمل نکند در تهران تجمع می کنیم

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۵۳۹۰

وزارت بهداشت به قولش عمل نکند در تهران تجمع می کنیم

یکی از بهیاران شرکت کننده در تجمع اعتراضی اخیر بهیاران لرستان گفت: در صورتی که وزارت بهداشت به وعده خود در قبال ساماندهی بهیاران طرح یکساله عمل نکند تجمع اعتراضی خود را به وزارت در تهران می کشانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یکی از بهیاران شرکت کننده در تجمع اعتراضی اخیر بهیاران لرستان درگفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: بر اساس وعده ای که مسئولان به مادادند با پرداخت اقساطی سه میلیون و 600 هزار تومان قرار شد یک دوره آموزشی طی کنیم وسپس مشغول به کار شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: گذشته از اینکه این دوره یک ساله ،سه سال به طول انجامید، اکنون نیز خبری از جذب این نیروها نیست و وزیر بهداشت دائم می‌گوید که می‌خواهد کمک پرستار یک ساله جذب کند ولی هیچ خبری نیست و همه بیکارند.

 

وی ادامه داد: ابتدا سهمیه آموزش استان لرستان 560 نفر بود تا آموزش به آنها ارائه شود اما اکنون تنها مجوز  41 نفر صادر شده است.

 

این بهیار معترض تصریح کرد: در تجمع اعتراضی که 15مهرماه در درب دانشگاه علوم پزشکی لرستان داشتیم نماینده بازرسی وزارت بهداشت ودرمان قول مساعد داد تا 15آبان تکلیف ما را مشخص کنند.

 

وی بیان کرد: در صورت عدم تحقق و دستیابی به مطالبات ،4،آذرماه تجمع عظیم و سراسری کلیه بهیاران یکساله ی سراسر کشور را در تهران جلوی ساختمان وزارت بهداشت  خواهیم داشت.

 

 

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی

معاون پرستاری وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی خبر داد.

به گزارش برنا، وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیئت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • (تصاویر) تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن